23.12.09

ders çalışırken sanatçı ruhum ortaya çıkıyor

Ben böyle bazı bazı ders çalışıyorum ya,
ders çalışırken benim düşünme yetim falan artıyo sanırım.Zira tüm olur olmaz şeyler- ki bunların yüzde doksan dokuzu çalıştığım dersle alakalı olmuyor- aklıma ders çalışırken geliyor.
Sonra böyle bi şiir yazmacılık bi öykü yazmacılık efendime söyleyim elbise modelleri çizmececilik falan ahaha sanki modacıyım :p böyle bi resimler yapmalar graffitiler falan aman diyeyim aman!
Kitaplarımın içi bilgilerin yanında adeta birer sanat deposu falan o derece yani...

Birde ben pek hayal kurmam normalde öyle huy işte sevmem hayal kurmayı ama gel gelelim
ders çalışırken hayal bile kurduğum oluyor...

Nasıl bir bünye bu ey yarabbim!
Sanki ders çalışmamak için yaratılmış.

Birde sanırım artık aşka ihtiyacım var;yalnızlık ve akabinde saçma sapan insanlarla uğraşmaktan hakikaten çok yoruldum...

8 yorum:

Nunuş dedi ki...

ders çalışmamak için herşeyi yaparım:))

aksilaz dedi ki...

Sanatçı ruhu filan hikaye. Niyet ders çalışmamak..

kIrmIzILI dedi ki...

@nunuş

sanırım ben de :):)

kIrmIzILI dedi ki...

@ aksilaz

ya santçı ruhum var kabul et işte :D

gereksiz adam dedi ki...

görüldüğü üzere ortak bi karar var; dersten kaçmak..

maça kızı dedi ki...

olur olmaz şeyler dedin de bizim kantinci çatlak kzın adı neydi bee..?? hani şu sarı saçlı olan:)

kIrmIzILI dedi ki...

@gereksiz adam

o tüm öğrencilerin ortak kararı sanırım :)

kIrmIzILI dedi ki...

@maça kızı

offf bu saatte aklıma takıldı iyi mi!
ama hatırladım gül dü adı :):)