10.12.09

here i'm

* Epeydir yazmıyorum ya ben kimler farketti kimler farketmedi bilemeyeceğim zaar
kafam çok ama çok karışıktı yazmaya korktum sanırım sanki yazsam herşey daha da karışık
daha da saçma bir hale gelebilecek gibi hissettim ve yazmayı o kadar çok seven ben yazmaya korktum işte...

*Bu zaman zarfında bayram geçti,güzeldi işte bildiğimiz kurban bayramı,çok yakın bir arkadaşım nişanlandı,damadın amca oğlu beni gözüne kestirmiş falan hahahha ama tanışma şerefine nail olamadık zira kendisi başka bir şehirde yaşıyormuş kanımca daha da tanışamayız :D

*Kpss bloguma da yazmıyorum kaç zamandır ama kimseler sanmasın ki çalışmıyorum çok düzenli olmasa da her gün bakıyorum az çok bu sene kararlıyım çok fenalık bi puan alıcam walla :)

*Bu aralar ben de aşırı unutkanlık başladı hayır olsun diyorum sanırım bir doktora çıkmakta yarar var ama havalar da pek bi soğuk hatta yarın öbür gün kar yağabilir o kadar soğuk kendimi eve kapadım daha da dışarı çıkmam bu soğukta zaruri durumlar haricinde tabii...

*Kendi çapımda diyete başladım ama birden kilo verilen diyetlerden değil tabii ama ama göbeğim küçülmeye başladı walla bak yaa :)

*Her gün hayatımı düzene sokasım geliyo,daha doğrusu şöyle erken kalksam falan diyorum ama nedense kalkamıyorum hiç,değişik tabii ya da uyumayı seviyorum desek daha doğru olabilir.

*Beni tanıyanlar bilir saçmalarım böyle hayatımda işte saçma sapan bir sürü şey yaparım falan
hem de saçmaladığımı farkında olarak yaparım bunu neden diye sormasın bana kimseler zira cevabım yok.

*İnsan yıllarca aşık olduğu adamla arkadaş arkadaş mesajlaşmamalı hayır hayır bunu kesinlikle yapmamalı.(BU BİR KIRMIZI TAVSİYE)

*Bak şimdi ya kırmızı tavsiyeler diye bölüm mü açsam hahahah mesela şey yazarım brokoli çorbasını rondodan geçirin süper oluyo falan heheheh sevdim ben bunu ama önce ısınma yazıları yazayım bi dur sen hele.

*Hava böyle çok soğuk olunca ben nedense mutlu olamıyorum bulutları sadece gökyüzü maviyken seviyorum!

*Bugünlük bu kadar yeter,blogumla aşk tazelemeye başladım bile artık buralardayım :)

2 yorum:

Şirvan dedi ki...

Hoş geldin:)) Bence de o adamla mesajlaşma; aşkın depreşir maaazallah!

Karakutu dedi ki...

ben fark ettim anacım yokluğunu, mümkün mü fark etmemek :) şöyle bir yaz bakalım neler saklıyorsun dök taşlarını. öpüyorum küçülen göbeğenden :Pp