22.12.09

Maşallahh kızıma tombiş olmuş

Ben kilo aldım efendim evet evet yaptım bunu hani baya baya bildiğiniz kilo aldım.
Para verip mi aldın derseniz evet para verdim her yediğime içtiğime verdiğim paraya da acıdığımdan yedim yattım erimesinler diye sonra böyle bi güzel kilo aldım gayet orantılı.
Mesela eskiden 25 beden kot giyerdim şimdi 26 oldum 27 alsam accık bol geliyo o sebeple 26 işte.
Sonracığıma 34 beden giyerdim elbise falan filan bluz tshirt neyim 36 beden oldum.
Velhasıl kelam benim çevremdeki manyak insanlar bana bildiğin psikolojik baskı uygulamaya çalışıyorlar.
Çok kilo aldın
ne yiyosun hala
rejim yapsana kızım sen
spora başla
bıdı bıdı bıdı....

Sevmiyorum onları hiç artık küsücem hepsine.böhüüü

Ya o değil de ben kendime gittim topuklu çizme aldım fena gaza geldim.
Allah için yakışıyo falan böyle hem boyumu uzatınca kilolarım göze batmıyo zahhaha
Neyse olay şu ki alışmadık götte don durmaz misali ayacıklarım ağırıyo yaa onlarla bi çıkıp gelince...
Alışmam lazım ama hoş yavaştan alışmaya da başladım gerçi en azından dönüş yolunda can çekişmiyorum artık :D
Ya böyle iş kadınları falan var ya paso topuklu ayakkabılar ayaklarda hastayım ben onlara işte.
Gerçi benim çizmeler öyle incecik topuklu değil neyse ki :)
Yazın eskişehire gittiğimde hayal kahvesine gitmiştik bi arkadaşla öyle incecik topukları olan süpersonic bi ayakkabılarım var benim onları giydim de dönüşte bildiğin basamıyodum yere hahah
ne rezillik.
sonra tabii ben accık pratik zekalı bi insan olduğumdan ve kendimi bildiğimden çantama poşetin içine terlik koyuvermiştim hemen hayalin çıkışında giydim onları :D
o anda bide bi çift daha vardı
o kız da ben gibi çantasından terlik çıkarmış onları giyiyodu benim sarı çıyanla o çocuk gülmüşlerdi bize ahh ahh

Neyse yarın annemin günü var bizde,sabah erken kalkmam ve temizlik yapmam lazım zahir.
Bu arada acaip ciddi bi yazı yazasım vardı ama yine saçmaladım :)

6 yorum:

elfacino78 dedi ki...

sana ne dıyım bılmıyorum artık ben eskışehırde değilim ama.bursada aynı seyler yaşında bır zamandı. aynne özentı ve eşimin boyunun uzunluğu yuzunden herkesn baskısı sonucu topuklu ayakkabı aldım . hep spor ayakkabı gıymeye alışkın ayaklar ıflas ettı bende çözum tukenmez
çantamdan çıkardım terlıklerımı gıydımm.))))) o gun bu gun vazgectım sıfır tabana devam yerden bıtme olmak benım sucum deılkı canım aaa.ben de bu yıl 34 den 36 ya çıkanlardanım kılo alıyom dıye korkuyom alışkın olmayınca ınsan garıp gelıyo ama şimdi daha guzelımmmboşver küs sen onlardan....

cesetizleri dedi ki...

Yarasın kızıma oh mis :D

bi dost dedi ki...

alışır ayakların sanırım, ben hiç alışıcak kadar sürekli kullanmadım, hatta hayatımda sayılıdır topuklu giydiğim ama herkes giyiyo alışır demek ki:D

kIrmIzILI dedi ki...

@elfacino

ben topuklu ayakkabı değişiklik olsun diye giyiyorum ya :) spor ayakkabı ya da düz taban ayakkabılar ve botlar tercihimdir aslında ama heves işte ben de insan evladıyım nihayetinde :)
Ya kilo aldığımı farkındayım tabii ki ama çok abartıyorlar arkadaşlarım canımı sıkan bu...daha fazla almasam kafi :)

kIrmIzILI dedi ki...

@ cesetizleri

yaradı anam yaradı :)

kIrmIzILI dedi ki...

@bidost

alışsın ya öğretmenlik yapmaya başlayınca seneye kısmetse topuklu ayakkabı daha iyi :):)