12.12.09

ortaya karışık kırmızılı gündem

sevgili blog,seni severim,sayarım hatta sana hep yazarım bilirsin.
Gel gör ki artık bir de sevgili çiftliğim var benim,tarlam var,tavuklarım,geyiklerim,boğalarım bile var ineklerle haşna fişna ediyorlar sonra leylekler buzağılar getiriyorlar ya yaa...
Çeşit çeşit ağaçlarım var,kedilerim falan aaa köpeğim yok lan hiç bak şimdi bu olmadı farmville köpek yaratsın mümkünse isviçre çoban köpeği olsun,kendime noel köşesi yaptım,sen türksün len ne noeli ne yılbaşı ağacı diyen arkadaşlar olabilir,ama bizim kültürümüzde böyle eğlenceli süslü püslü hediyeli kutlama dönemleri yoksa benim suçum değil napalım.
Mesela evlatlar günü olsa falan anne günü baba günü var ama çocuk günü yok aaa olmadı bu şimdi.
Tamam saçmaladım kestim.

Gelelim hava durumuna Edirne deyim ben malumunuz böyle dünden beri bir kar yağışıdır almış başını gidiyo evet evet gidiyo yağıyo yağıyo ama yerde bir mm dahi kar yok :D

Sonracığıma dtp kapandı,sokaklar hareketlendi,dağdan indirmeye çalışırken dağa geri yollamak gibi birşey oldu bu,açılımı tam kalbinden vurmak gibi,dtp yi onaylıyor muyum tabii ki hayır ama kapatmanın bir faydası olmadığını da biliyorum bakınız Recep Tayyeap de bir zamanlar siyasi yasaklıydı noldu adam başbakan oldu...Şimdi Ahmet Türk yine partiyi yönetecek böyle derin ve sessizce ya da o gitse yerine başkaları gelecek...

Bugüne dek onlarca siyasi parti kapatıldı hemen ardından onlarca siyasi parti kuruldu,
değişen ne oldu sorarım size ?

Evet sevgili devletim biliyoruz bir siyasi partiyi kapatma hakkın var istediğin zaman bunu yapabiliyorsun,isteyenler darbe de yaptı senin koltuğun için bunu da biliyoruz...

Ama hep kötüye gitti bunu da biliyoruz...

Sokaklar karmakarışık dün geceden beri daha da karışacak,daha bir çok şehidimiz de olacak,
şehitlerimizi izlerken hepimiz yine gözyaşı dökeceğiz...

Çözüm dtp yi kapatmak değildi,bu ülkemin kanayan yarasını daha da kanatmak oldu...

2 yorum:

_zAhİr_ dedi ki...

hmmm derin konuya girmeyeceğim :) buraya da yağsa kar artık :) ayrıca o oyun deli ediyor insanı,2 ay oynadım sonra kapattım...bütün hayatını adaman gerekmeden vazgeç :D

kIrmIzILI dedi ki...

hahah adadım bile kendimi bebeğim :)
vakit geçiyo ya değişik şeyler ekiyorum falan hihiihih