17.12.09

Sevgili günlük bugün yine...

Sevgili günlük bugün yine 9,30 da uyandım ancak saat 10 gibi yataktan kalkabildim.
Saat 10 kahvaltıya başladım 11e geliyordu çay keyfi yaparak bitirdim.
Tabii ki her gün olduğu gibi kahvaltı yaparken Doktorum'u izledik annemle ve kahvaltıdan sonra
çay-sigara keyfi yaptım.
Masayı topladıktan sonra odamı mutfağı falan derledim topladım-her gün olduğu gibi-
Daha sonra bilgisayarımı açtım,mail kutuma baktım yine kimse yazılarıma yorum yapmamış,
üzülmedim çünkü sebebi yok ama üzülmedim işte,herkesin paşa gönlü bilir.

Sonra facebook u açtım çiftliğime baktım dün ektiğim çiçekler olmuştu
onları biçtim,tarlamı sürdüm ve yeni çiçekler ektim. Tavuklarım yumurtlamıştı üşenmedim teker teker yumurtaları topladım. İneklerin memeleri sütle dolup taşmıştı onları sağdım. Bazı ağaçlarım meyva vermiş idiler onları da topladım. Ayrıca benim traktörüm biçme dövme makinem falan var ben bir nevi hanımağa sayılırım.

Daha sonra ff te bir feed girdim dedim hangi kitabı okusam,kimse bana cevap
vermedi günlük oysa ki iki tane de kitap resmi koymuş idim...
Günlük bu çok üzücü ama sanırım artık insanlar pek kitap okumuyorlar...

Oraya bi jack daniels bi de rakı resmi koysaydım herkes birşeyler söylerdi...

Ama işte konu kitap olunca insanlar okumaya gerek duymadıklarından tek bir yorum dahi yapamıyorlar.

Yazık...
Çok yazık...


Birde blog bundan 7 ay kadar önce bir arkadaşıma çok kırılmıştım,o zamandan beri görüşmüyorduk,işin aslını daha dün öğrendim ve insanlardan bir kez daha soğudum...

Evden çıkmamam kendimi soyutlamam çok daha iyi olacak sanırım,neden bu kadar dikkat çektiğimi anlayamıyorum ama hep böyle saçma sapan şeyler beni bulur zaten.

Yazık blog yazık yıllarca okuyup öğretmen olan insanların böyle dedikodular yapması...
Çok yazık...

O zamanlar anlayamadığıma üzülmüştü
m şimdi ise anladıklarıma daha da çok üzüldüm.
Hayat garip günlük,çok garip... Ve ailenden başkası yalan...


bunlarda hangisini önce okusam diye karar veremediğim iki kitap...

4 yorum:

Elâlemin akıllısı dedi ki...

kolera günlerinde aşk'ı duymuştum.. iyi demişti arkadaş..

kIrmIzILI dedi ki...

:) doğru kitapla başlamışım öyleyse

elfacino78 dedi ki...

türk yazardan başla

mehmet selim dedi ki...

ihsan oktay anar son dönem edebiyatta parlayan bir yıldız; puslu kıtalar atlasıyla başlayan okumam amat ve suskunlarla devam etti ki herbiri aynı lezzeti farklı tonlarda verdi.kalan iki kitabı kitaplığımda sıraya girmiş vaziyetteler ve sanırım national geografic kasım sayısında da zeytini yazmıştı...bence kolera günlerinde aşk..değil :)