4.1.10

ben aptal mıyım?

mesela ben bazen kendimden nefret ediyorum.
kendimi küçük bi aptalmışım gibi hissediyorum.
sonra ben mutlu olmaktan korkuyorum gerçekten bak
mutluysam kaçasım geliyo ordan...
öyle alışmışım ki mutsuzluğa,yalnızlığa,acıya.
sanki herşey herzaman kötü gidecek gibi,
herşeyin sonu hazin olacak gibi.
karmakarışığım ya öyle böyle değil işte,
bildiğin kördüğüm.
üşür gibi ama ateşe atlamaya da korkar gibi.
saçma diyorum ya işte.
kendime bile soramıyorum kızım neler oluyo diye...
yüzümde aptal bi gülümseme
sonra bi anda gözyaşları.
sonra yine aptal bi gülümseme.
allahım bana akıl,fikir,mantık ver.
hepsini kaybetmiş gibiyim.
ama bu aptal gülümsemeye engel de olamayacağımı farkındayım...
yaşanacaksa yaşanacak işte herşey...
bu kez güzel olsa en azından ben mahvetmesem dicem ama
ilk aptallığı yaptım bile...
off blog offff

8 yorum:

bi dost dedi ki...

aha aynı ben. mutluluk batardı bana sanki, böyle garip garip saçmalardım. ama düzeldim sanırım. darısı başına :P

Gia dedi ki...

aşkkkkkk olabilir mi bu ;)
sakin bozma .)

mmmuucckkkks :)

BeD@rdeM dedi ki...

insanız işte kısacası... herbirimiz aynı duygularda gelip gidiyoruz :/ mutsuzluk da, mutluluk kadar yakışır bazen insana, sen takma kafana ;) sevgiler...

duygusalbosluk dedi ki...

bu aralar ben de aynı ruh halindeyim :((

kIrmIzILI dedi ki...

@bi dost

ay düzeldim sanmışken oldu be canım.garipsedim kendimi...

kIrmIzILI dedi ki...

@gia

aşk ?
aşksa yandım ben ya..
çok fena yanarım...

kIrmIzILI dedi ki...

@bed@rdem

öyle aslında haklısın hepsini içiçe yaşıyoruz...biraz daha iyiyim zaten şimdi umarım daha iyi olurum...

kIrmIzILI dedi ki...

duygusalboşluk

ağlayalım annem beraber...