7.1.10

kriz kırmızılıyı teğet geçti

Eveett kriz geçti :)
100 kez falan aklımı başıma toplayacağım yazdım bi kağıda.
Sonra bir baktım aman allahım o da ne aklım başıma gelmiş.
İşte böyle bir insanım ben blog yapıcam dedimmiydi yaparım birşeyi ya yaa naaberr :)
Süperim ben aslında yani supergirl olmam zamanlarda oluyorum gözlükleri falan çıkarıyorum
pelerinimi giyiyorum uçuyorum heyooo :)

Hani geçen gün böyle aşırı bir duygu patlamasıyla birkaç gayet depresif saçma sapan yazılar yazdım ya çıktım o moddan gündelik hayatımın akışına bıraktım kendimi.
Hatta yemek bile yiyorum sigarayı azalttım belki yine bırakabilirim henüz karar vermiş değilim gerçi bu konuda.

Sonra Eskişehir i özledim,Eskişehirden haftasonları İstanbula kaçmayı.Haydarpaşa da trenden inip Kadıköy sahilinde bir sigara yakıp yürüyerek limana gitmeyi ve Beşiktaş vapuruna binmeyi o manzarayı izlemeyi böyle içime denizin kokusunu çekerek,sonra İstiklal de yürümeyi kalabalığın arasına karışarak...Ahh istanbul...

Birde bu ara eskiden beri aşkım olan kitaplarımla yine aşk yaşıyorum :)
Bi ara böyle istemsizce bırakmıştım okumayı cık cık dedim kendime çok ayıp!
Kolera günlerinde aşk a başlamıştım geçende işte ya başı sarmadı pek ama dün otururken dur bi devam edeyim dedim yarın biter kitap :D
Hakikaten süpermiş yani ben gibi hala okumayanlar varsa okusunlar derim.

Velhasıl kelam ben var ya ben,bugünler de...

1 yorum:

...KGgirl... dedi ki...

blıogun çok güzel olmuş canım iyi hafta sonları