8.1.10

kırmızılımaca-2

Bu sene de kış hiç kış gibi değil küresel ısınma baya baya ısıttı vallahi bizim buranın karasal iklimi akdeniz iklimine dönmek üzere zira bak ocak ayı geçti kar bi yağar gibi yaptı eridi gitti,
göremedik bile zaar.
Eskiden var ya nasıl kar yağardı bu aman diim sürekli okullar tatil olur,yollar kapanır falan.
Su boruları falan patlardı soğuktan.

Şimdi gene soğuk bile yok yahu kaban giydim bugün mesela terledim resmen hırkayla çıksam yeri var sanki Edirne değil İzmir de falan yaşıyoruz...

Misal ben geçen böyle tutturdum çizme istiyorum da çizme istiyorum diye aldırdım çizme anamlara ay inanır mısınız 2 kez giyebildim.Hava güzel yağmur yok çamur yok ben de güzel hava da sırf artistiğine koca çizmeleri giymeyi sevmiyorum,spor ayakkabı converse falan giyiyorum sürekli işte.

Daha şapka,atkı hatta eldiven bile takmadım doğru düzgün...

Şimdi şöyle acı bi gerçek var tabii ben havaların bu halinden memnunum :D
Öyle karmış soğukmuş yağmur dolu ayaz falan bunlar beni aşan şeyler.
Bana olacak güneşli hava incecik giyincem ohhh dünya bana güzel
lakin
bu küresel ısınma falan beni korkutmaya devam ediyor.
Neyse ısınalım bakalım en küreselinden olmadı ben zaten güneye göç etmeye çok feci kararlıyım.
Adeta bir kuş misali kışları güneye inmeyi düşünüyorum :D

Sonraa ben bugün çok güzel birşeyi öğrendim gibi yani hazırlık aşamasındayım,
öğrencem inşallah yavaş yavaş kısmetse :)

ama ne olduğu söylemem zaar sır.
şşttt aman kimseler duymasın :)

birde seven ne yapmaz diye bi şarkı var ya hani türk filmi klasiklerinden
işte o şarkıyı kendime armağan ediyorum biraz kel alaka oldu ama içimden geldi :)

bide bide benim yavrucağım kardeşim geliyo şimdi yolda :)
3 hafta süreyle blogum adeta film bloglarını andırabilir malum
benim kardeş bir film manyağı bol bol izleriz ben de yazarım hep artık :)

2 yorum:

irfan dedi ki...

oralara da kar yağmadıysa istanbula hiç beklememek gerekir, lakin ben de kar görmeyince kışı hissedemeyenlerdenim ki yılbaşında t-shirtle oturduğum düşünülürse küresel ısınma bizi teğet geçmedi, bir de twitter'ı bıraktın sanırım gözükmüyorsun pek?

gereksiz adam dedi ki...

por ayakkabı converse falan giyiyorum sürekli işte....

hımsss, Allah eksikliğini göstermesin... ben de lastik ayakkabı neyin giyerim, markalarını unuttum..:))

birde zararlı bir şey olmasa dua edeceğim küre ısınsın diye harbi..:) kışı hiç sevmiyorum,. en fazla yagsın lapa lapa her yer kar olsun ama çamur soguk olmadan erisin gitsin..:))