15.1.10

kısa kısa kırmızılımaca

-Benim kardeşimi zorla bjk li yapan bi teyzemin oğlu var tabii çocuk büyüdü artık ya ben bjk li olmayacağım diyor şampiyon bile olamıyorlarmış :p Bide burcu aslan ya o yüzden gs li olmak istiyo ama ben şahsen fb li olduğumdan hadi gel benimle ol diyorum fb li olalım birlikte
bakalım ne olacak...

-Sonra benim yine şu kardeşim Cedric beni deli ediyo,sanki çocuğu ben doğurdum ya aaaaa
hayır bu yaşta çoluğa çocuğa doydum bide evlenince daha 3 çocuk yapcam ya da yapcaz kocam olacak adamla birlikte neyse şimdi ben mesela bizim odada takılıyorum kardeşim de burda takılıyo
bide nasıl gürültücü böyle zıplayıp hoplayıp duruyor falan aaaa kafam götürmüyo zaar yaşlandım.
Ben de oturma odasına gidiyorum annemlerin yanına onlar tabii sessiz sakin takılıyorlar hadi bu sefer de oraya geliyo ya diyorum bi git başımdan yeter yani ben de insanım yok anam anlamıyo.
Tamam ben de seviyorum onu ama kendime ait dünyam kalmadı yahu kafa derler buna götürmüyo işte ben napayım...Birde her gittiğim yere gelmek istemesi yok aman diim geçen de
bana diyor ki ben de senin arkadaşlarınla buluşmaya gelicem onlar benim de arkadaşım!
Ohaaa dedm yuhhh yani çüşşşşşşşşşşş
yok artık daha neler...
Rahat yok bana blog walla billa hiç yok...

-Sonracığıma Hanımın Çiftliği diye dizi var ya annem ona taktı tabii babam izlemiyo öyle diziler hadi bakalım bizim odaya geliyo oda zaten küçücük altı üstü 2 yatak var 4 kişi takılıyoruz
neden 4 kişi bide kızkardeşim var ya o geldi malum sömestra,resmen köşe kapmaca oynuyoruz kim tv nin güzel göründüğü rahat köşelere oturacak diye inan walla wc ye gitmeye korkuyorum bazen yerimi kapacaklar diye :D Neyse ne diyordum hanımın çiftliği tam reklamlara çıkarken diyo ya hani "hanımın şu kadarcık tek taşı " bilmem kaç lira hahahah diye gülüyorum her hafta
komik ama bence yani tabii.

-Birde bu aralar inanılmaz yalnız kaldım ben ne hikmetse zaten görüştüğüm topu topu 2 arkadaşım vardı biri paso sevgilisiyle geziyo ben de aramıyorum hiç o da 15 günde bi falan arıyo bazen işte :S sonra bi arkadaşım daha vardı o da nişanlandı mübarek kaynanaya hasretmiş ya da kaynanası geline hasretmiş bilemicem ayrıntıları ama sürekli ya kaynanasında ya kaynanası onda.Onu da aramıyorum o da beni aramıyor özetle onla da ilişkimiz kopma noktasında ama düğüne doğru görüşmeye başlarız tabii malum düğünde çeyrek altın takıcaz zahahhaha

-Sonracığıma bu son paragrafı okumayacağını bilmesine rağmen birisine yazıyorum eğer kazara okursa anlar gerçi hani geçen gece bana blog adresini zorla söylettirdin ya sonra baktın beni yazmamışsın dedin,satır aralarını okuyabilseydin bebeğim seni tanıdığımdan beri yazdığım her yazıda bir parça sen olduğunu farkına varırdın ama üşenip okumadığın için ben de hee öyle ne yazıcam seni dedim ve seni kandırdım +1 veriyorum kendime bu yüzden :)
Neyse madem merak ettin yazıyorum
Senin projenin bitmesini kendiminmiş gibi merak edip sen farkında olmasan da stres yaptım.
Senin nerdeyse sabaha kadar çalışıp yorulmana üzüldüm.
2 gündür doğru düzgün görüşemiyoruz diye stres içindeyim stres demeyelim gerçi o salak regl yüzünden ama özledim işte bunu söylemek benim için zor olsa da evet özledim.
Sanki yıllardır hep varmışsın gibi hissediyorum şu anda bile tam olarak hayatımda olmasan da...
Mesela şimdi seni arayamıyorum kontörüm yok sen de yoksun msn de zaten senin kontöründe sıfır bu iletişimsizlik benim canımı sıkıyo valla ne yalan söyleyeyim...
Gerçi tahminimce onca yorgunluğun üstüne yattın uyudun bu da demek oluyor ben seni daha da özleyeceğim evet evet bunu yapıcam seni daha da özlicem...
Beni tanıyanlar bilir tabii sen bilmiyorsun ve bilmeyeceksin de kanımca
normalde sürekli laf sokan aşırı derece de trip atan biri olmama rağmen
sana yapamıyorum hiçbirşey işte içimden gelmiyo ya kendimi engellemeye falan da çalıştığım yok oysa...
Karşında adeta melek gibiyim yani bence eski halime göre ama sen bunu da bilmiyorsun yani kazara bu satırları okumazsan okursan da bil artık ne yapayım ya kopar inceldiği yerden...

He bu halim iyi evet ama böyle davranan kızların peşinden erkekler koşmazlar bunu da çok iyi biliyorum :)
Biraz trip atmak lazım zeki olsan da çaktırmamak ne dediğini anlamamış gibi yapmak lazım
sonra umursamaz davranmak lazım yani umursadığını değer verdiğini çaktırmamak lazım...

Evet evet inan bana bunların hepsini biliyorum taktik kitabı yazarım adeta bir ilhan uçkan gibi
ama uygulayamıyorum işte sende hiçbirini...
Ne olacaksa olacak zaten şu saatten sonra değişemem ben sen değişirsen de ne desem boş bebeğim artık...

Böyle yani...
Al açık açık yazdım seni...
Are u happy now?

1 yorum:

aksilaz dedi ki...

Kardeşinin geleceğine engel olma. Bırak çocuk aslan olsun. Şampiyonluklara, kupalara doysun...

Slogan gibi oldu