26.2.10

başlık bulamadım ya

Nasıl bi alışveriş yapasım var anlatamam blogcan.
Aslında alsam ama karşılığında para vermesem süper olur sadece alış olur ohhh
Lakin bilindiği üzere ben işsiz bi bünyeyim bu da demek oluyor ki
pijama sana yeter evde otur kılık kıyafet ayakkabı çanta neyine senin...
Ama işte gönül bu çekiyo böyle bakıyorum vitrinlere falan geçerken nasıl güzel ayakkabılar var
ya rabbim aman diyorum hepsi benim olsa keşke.
Tabii ayakkabı alınca bide uygun çanta almak lazım oyy oyyy
Geçen günde bi etek gördüm lcw de ama alamadım tabii
böhüüüü
Ya bide şimdi sezon sonu falan ya her yerde çok çılgın indirim var
ama benim cüzdanımda sadece 5 ytl var (ben hala tl ye geçemedim ytl demeyi sevyorum:p)
İnsanın cüzdanında 5ytl olunca da anca 50 kuruşa çorap falan alabiliyo pazardan o da
e ben pazara da çıkmadığıma göre 5ytl ve ben mutlu mesut yaşıyoruz.

Nerden esti şimdi bu mübarek cuma günü dersen blog
benim takip ettiğim bir sürü moda blogu var sağolsunlar sürekli güncelliyorlar sitelerini
ve ben acaip özeniyorum yaa
hele ayakkabıları görünce
offff içim gidiyor içim...

Hal böyle olunca da işte alışveriş yapasım geliyor pardon alasım ama para vermeyesim geliyor.
Bu da bir hayal işte...

Neyse ben kaçar blog evde çekirdek stoklarım bitti dün gece aşkı memnu izlerken gidip çekirdek almak lazım :)

tschussss

Hiç yorum yok: