24.2.10

Kaybolmayan blogger

1 ayı geçen bir süredir kayıp olan bloggerınız sahalara geri döndü
heyoo heyooo çığlıklarına gerek yok
Kaybolmayan blogger istemeye de gerek yok
zira sadece biraz tatile çıkmış idim :)
İstanbullarda bi gezdim bi gezdim ohhh valla sefam oldu
Hiç bu kadar çok gezmemiştim ya hakikaten
Bide bide bidosttla buluştum ben kıskanın anam :)
Çok şeker bi kız ben sevdim o da beni sevdi kanımca :p
Genelde ilk buluşmalarda konuşamazmış kasılırmış ama tabii ki ben sempati kraliçesi tatlı mı tatlı şeker mi şeker bi insan bünyesi olduğumdan etkim altına aldım onu da hemencik alıştı bana:)

Biraz da İstanbul'dan bahsetmek istiyorum ben yaa çok süper gezdim anlatmazsam çatlarım
Çengelköy'e gittik mesela kahvaltıya bayıldım oraya yaaa
süper bir manzarası var evet evet ben artık Çengelköy sahilinde bi evim olsun da yaşamak istiyorum :)
Sonracığıma Karaköy güllüoğlu baklavacısında baklava yedim ohhh misti vallahi oyyy olsa da gene yesem canım çekti yazarken :)
Galata köprüsünden yürüdüm ilk kez bide teeyyy SultanAhmete kadar hemde yürümeyi de hiç sevmem ama yaptık bi hata :p Bide Gülhane ye gittik lakin kış diye bi numarası yoktu kaçtım hemen ben üşüyorum diye :)
Yaa bide Galata Kulesine çıktıkk çok süper bir manzarası varmış zaar hayıflandım kendime şimdiye kadar nasıl çıkmamışım ben oraya diye :)
Sonracığımaa Pierre Loti ye de gittim ben yaa yaa İstanbul'un güzel manzarası olan her yerine gitmeyi borç edinmiş gibi her yere gittik süper oldu valla...
Bide taksim istiklal falan var ama onları saymıyorum gezmekten :D

Bunlar tabii İstanbulun güzel yanları ilk kez belediye otobüsüne bindiğimde yaşadığım sinir krizidnen bahsetmezsem olmazdı...
Yahu kardeşim nasıl bi belediye otobüsü yaa kavanozdaki turşu gibi insanlar dip dibe ıyykk iğrenç bide ben malum biraz titizim bide alerjim falan var nasıl fena oluyorum toplu taşıma araçlarına binince anlatamam hapşırmya başlıyorum önce kokudan dolayı midem bulanıyo nefes alamıyorum falan :S
Köyüme geri dönmek istiyorum diye ağlayasım geliyo...
Çok korkunç çok.


Yaa aslında yazmak istediğim daha çok şey vardı ama unuttum bi kısmını neyse aklıma geldikçe yazarım artık...

dipnot:ben çok değiştim,değişiyorum,değişeceğim :):)

4 yorum:

bi dost dedi ki...

pfff hemen şımar, hemen kendine pay çıkar hemen :p lan o değil de ben kendimi bildim bileli istanbuldayım, ben gezmedim oraları.. püü :D

kIrmIzILI dedi ki...

şımarığım ben :D
ben yerleşeyim istanbula arabam olursa heryeri gezdiririm sana yavrucağım :):)

diamandi dedi ki...

gezdiklerim ve buluştuklarını mı yazıyorsun sadece ;)

kIrmIzILI dedi ki...

tabii birde buluşamadıklarım var :)