17.5.10

Yine ben :)

Sevgili blogum seni çok özledim,dayanamadım geri döndüm :)
Sen yokken neler neler oldu ama yazmaya lüzum yok şimdi
Dengesizlik sonucu seni bırakıp gittiğim için kusura kalma emi
dengemi buldum ve işte öyle bir anda yine geri döndüm gittiğim gibi.
Hayatımı soracak olursan fena sayılmaz süper olmasa da
hala kpss çalışıyorum inşallah bu sene Allah'ın izniyle atanıp gideceğim bir yere
bu arada ben çalışmaya başladım ne kadar karşı olsam da ücretli öğretmenlik yapıyorum
aslında hiç niyetim yoktu zahir ama evde oturmaktan kafayı yiyecek gibi olduğum için
e hadi dedim çalışayım biraz,iyi de oldu hayatım düzene girdi en azından artık 12 saat uyumuyorum iyi kötü param da oluyor biraz.
Öğrencilerimin derste berbat ötesiler hocam ingilizce bizim neyimize meslek lisesiyiz modundalar,ilk zamanlar beni çok çok yordular ama şimdi alıştık birbirimize hatta çoğunu seviyorum bile diyebilirim :)
Bunların dışında iyiyim blog,kendime geri döndüğüm için iyiyim.
Ben aslında kimim onu hatırladığım ve yine BEN olduğum için iyiyim.
Kırmızı ruju ne kadar çok sevdiğimi bana ne çok yakıştığını hatırladığım için iyiyim.
Dert etmem gereken saçmalıklar kalmadığı için iyiyim.

İnsan kendi olmalı blog,kendi kalmalı...
Severken de sevilirken de
olduğu gibi olmalı
olduğu gibi kalmalı...

Evett hoşbuldum blog,iyi ki buldum seni yeniden :)

4 yorum:

Nunuş dedi ki...

hoşgeldin tekrar... bi daha gitme :)

bed@rdem dedi ki...

hoşgeldin.. sevindim..

Illidian dedi ki...

Mailini kontrol ediyor musun?

kamikaze dedi ki...

hoşgeldinizzz.sizi yeniden görmek çook güzel:)