28.6.10

Başımı alıp nerelere gideeemmm

Blog oturup tarih çalışmak bende baş ağrısına sebep oluyor.
Aga benim bünye ders çalışmaya elverişli değil zaten offf 2 saat çalıştımmıydı bildiğin ağrılar giriyor başıma. Sonra caaanım apranaxlarımdan içiyorum bir adet olumsuz pekiştirme yapmak amaçlı lakin bi boka yaramıyo bak ağzım bile bozuldu yani o derece sağdan zonkluyor başım.
Üfff şu lanet olası sınav geçse de bitse de kurtulsak be.
yeter uleeeennnnn....
Şimdi inciye özenip saydırasım geldi ama ben yapmayacağım cık yakışmaz
ben cici bi hatun kişiliğim.
Öyle böyle değil bak acaip cici oldum hatta geçen gün topuklu pabuç bilem aldım kendime
daha giyemedim ama olsun benimde günlük hayatta giymek amaçlı bir çift topuklu ayakkabım oldu. Converseee adidasaaa sonnnn artık topuklu sandalet devri demek için erken olsa da Lale Devri misali kendimde Avrupai (ne alaka oldu len bu) yenilikler yapmaya başlıyorum.
Neden diye sorma sanırım kafayı kırdım. Belki ortayaş krizine girmişimdir aslında daha genç yetişkinlik dönemindeyim ben uzakları yakın edesim geldi.
üffff saçmalıyorum.
Ben gidip birkaç inkilap gerçekleştireyim en son saltanatı kaldırdım, halifeliği de kaldırıp gelcem bak. söz.

muaahhh :p

4 yorum:

cAt dedi ki...

off tarih demeeee off sayısal çıkışlı birinin tarih çalışması niye hep hüsranla sonuçlanır ki :(

kIrmIzILI dedi ki...

ben dilciyim :/ bide matematik çalışıyorum ama neyse ki onda fena değilim :)

İrma dedi ki...

benn hiç hiç çalışamıyorum bu sıcakta ders mi çalışılır ya bu arada ben tarihçiyim ama benimde tarih çalışırsam başım ağrıyabiliyor=)

kIrmIzILI dedi ki...

o zaman ben de bir sorun yok :D
heyooo