25.6.10

Ben bugün mutlu oldum :)

Yaa blog ben az önce seni bi açtım, sağolsun eski blogger arkadaşlar bana yorum yazmışlar :D
inan mutlu oldum vallahi billahi...

Bak onca matematik sorusu çözdüm - ya da çözmeye çalıştım- kafama ağrılar girmişti
uçtuu gittiiiii, güzel oldu güzel :)

Ben aylardır neler yaptım blog söyleyeyim hemen, gittim çalıştım, öğretmenlik yaptım,
para kazanırım sandım ama nedense hala aç sefil bir durumdayım, değişik tabii...

Param kalmayacakmış bilsem hiç çalışmazdım zira sabahın yedisinde kalkıp gidip o serseri öğrencileri çekmeye lüzum yoktu...

Çalıştığım lise çok problemli bir liseydi nam-ı diğer çok programlı lise ama bence adı değişmeli problemli olmalı çünkü bütün problemli öğrenciler oradaydı :/

Alışana kadar onların o hallerine epey zaman geçti bide baktım aaaa tatil gelmiş, eee dedim daha yeni başlıyorduk noluyoruz falan, tamam bitti senin işin buraya kadardı dediler arkamdan sepet havası çaldılar.

Ya öğrenci kalitesi yüksek olmayan okulda öğretmenlik yapmak çok zor blog.
Hakikaten söylüyorum, insan mesleğinden zevk alamaz hale geliyor, böyle okula değilde cezanı çekmeye gidiyormuşsun gibi falan oluyor...

Oysa ben çocuklarıma şiirlerle, hikayelerle, masallarla falan ingilizce öğretmek isterdim
bak şarkılarla demiyorum çünkü şu nacizane bendenizin müziğe karşı en ufak bir yeteneğim dahi yok. Öyle böyle değil hiç yani sıfır hatta araştırma yapsalar üstümde deney falan kesin negatif bir değer çıkar, o kadar kötü olduğum bir konudur müzük :)

Neyse ki bitti okul, ama açıkçası doğuya atanmak yerine o okula kadrolu atanmayı istiyorum, sağolsun öğretmen arkadaşlar ve ingilizceden bırakmadığım öğrencilerim de atanmam için dua ediyorlar. Kimbilir belki kpss de rekor kırar ve atanırım o çapulcular lisesine :p

Şimdilik bu kadar, ama artık buralardayım bıkmayana kadar yazasım var :)

muckssss

2 yorum:

pippi haşmet dedi ki...

ay lav yu ay lav yu du yu lov mi
ahaha
Seni seviyoruzz!!

kIrmIzILI dedi ki...

oyyy sağol varol :):)
ben de siziii :)