25.6.10

If I were Bihter,....

Ben bu gece oturdum Bihter kendini vurdu diye ağladım.
Evet bunu gerçekten yaptım. Neden diye sorarsanız eğer ben saf Nihalcilerden değil idim.
Kendimi hep Bihter'in yerine koydum, hep Bihter gibi düşündüm...
Aşka, tutkuya, sevgiye inandığımdan olabilir.

Neyse Aşkı memnu dedik dedik neyse ki o da bitti,
önümüzdeki sezona bakalım artık.
Bir de yaprak dökümünü dökseler de yaprak kalmasa
iyi olacaktı ama mübarek ağaçta yaprak doluymuş dök dök bitmedi, böyle bi sopa alıp dallarına vurup vurup kırasım geliyor yahu resmen,ya da vinçle falan gidip ağacı teyyy kökünden çıkarıp atasım geliyor bazen de.Böyle saçma sapan düşünceler sen bana aldırış etme ey okuyucum.

Tabii okuyucum kaldı mı bilmiyorum zira aylardır yazamıyorum ya da yazmıyorum, ikisinin arasında bir durumdayım, yazasım geliyor yazamıyorum işte, bugün öyle birden çok özledim seni blogum, ahh yazmak istediğim ne kadar çok şey birikti bir bilsen, içimde beni yoran zorlayan ne kadar çok şey oldu...

Başlamalı bir yerden, tabii Aşkı memnudan başlamak garip oldu ama idare et işte beni biliyorsun zaten :)

6 yorum:

Karakutu dedi ki...

ben de adnancıyım kuşum gerçi nihal mi bihter mi desen kesin bihter olurdum. eziyeti seviyoruz çünkü biz biliyorsun, aşka inanıyoruz gerçi diğerininki aşk değil miydi..amaannn sabah sabah daha afyonum patlamadı ki yorum yazabileyim. sık görmek istiyorum seni burada..

Sycorox dedi ki...

aynen ya Nihale hiç üzülmüyorum da Bihter baya üzdü benide. Aşkın insanı getirdiği en zor noktayı gördük :(

kIrmIzILI dedi ki...

@karakutu

Tamam Nihal'de aşıktı ama ne bileyim Bihter daha bi tutkulu,daha bi çılgın falan ya öldürüverdi kendini yavrum oracıkta...

Buralardayım artık hem bebeğim,mry is back :)

kIrmIzILI dedi ki...

@sycorox

evet ya kadın öldü gitti aptal Behlül yüzünden,korkak şey :(

kamikaze dedi ki...

beni de fena vurduu dizinin finali.Bihterciydim ben de.inşallah yeni dizisi çabukk gelir:)

kIrmIzILI dedi ki...

gelir gelir gene patlama yapar bihter ablam :)