26.6.10

Mantık satılan bir şey olsa para verip almam

Sevgili blog bak saat kaç oldu !
Bu saate kadar kayda değer birşey yaptım mı peki?
Tabii hayır.
Boş beleş saatler geçirdim yine ömrümden geçip giden.
Sonra dedim kızım senin bi blogun var git orda saçmala
bi iki sonra yat uyu.
Sabah erken kalksam yarın gece erken uyusam aslında ne güzel olur
böyle erken yat erken kalk yaparım.
Feci ders çalışmam lazım aslında benim
feci derken çok anlamında.

Ya artık bi işim, bi evim bide bi mutfağım olsun istiyorum.
Evet evet hakikaten bi mutfağım, böyle minik bi fırınım
renkli tabaklarım falan olsun istiyorum.
Yemek yapmak istiyorum hatta yemek yapıp
eve misafir çağırmak istiyorum.
Böyle pastalar, börekler falan da yapabilirim.
Çeşit çeşit tatlılar yapmak istiyorum.
Ama tek başıma yapıcam herşeyi
annem olmayacak tepemde hiçbirşeye karışamayacak.

Üffff ben yalnız yaşamak istiyorum ya.

Bunun içinde atanmam lazım inşallah
Allah kısmet ederse.

Tabii atanmam için çok çalışmam lazım.
Çalışmak için psikolojimi acilen düzeltmem lazım.
Psikolojimi acilen düzeltmek için ne yapmam gerek
onu henüz bulamadım.

Neyse ya.
Bide ben param olunca şey yapıcam
sevdiğim dergilere abone olcam eve gelcek dergiler böyle
süper olcak,dergi köşesi falan yapcam kendime.

Bu da öyle minik bi hayal işte zor birşey değil zaar
olur mu olur neden olmasın.

Tabii ben atanabilmeyi başarırsam.

Hayatıma bak ya
resmen şu hale geldi
"atanmak ya da atanamamak"

Bide ben acaip asosyal bi insan oldum.
Böyle nasıl desem
i'm an alien everywhere falan
niye ingilizce dedim bilmiyorum ama
doğru kelime "alien" şu durumda.

Bide insanda hani mantık denen birşey var ya
o garip birşey ya.
Hani olsa da olur olmasa da olur sanki
ya da bazen olsun
ama bazen olmasın
ne bileyim işte öyle.

Eskiden çok mantığım vardı benim mesela
çoğunu da kullanmışım işte
epey az kaldı şimdi.

Mantık satılan birşey olsaydı da
para verip almazdım tabii o ayrı mevzuu.
Zaten hiç param da yok
bildiğin sefilim sürünüyorum
bu da ayrı bi post konusu ve
o post bu post değil.

ayrıca ayıya postu ağır gelmezmiş
sonraa
öküze de boynuzu ağır gelmezmiş
(bunu annemden öğrendim hep söyler)

peki horoza ibibiki ağır gelirmi?
kanımca gelmez zate deri parçası birşey o.

Bide geyiklerin hani boynuzları kocaman oluyo ya
sanki onlar ağır geliyo hayvancıklara gibi geliyo bana
ama Allah öyle yarattıysa tabii ağır gelmiyordur işte
bana öyle geliyo sadece.

davulun sesi de uzaktan hoş gelir
yanına gelirse de davulcuya para vermek şarttır.

şart dedim de

Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir.
Lakin milletin seçtikleri millete devlete ait birşey bırakmayıp
herşeyi özelleştirmektedirler.
Özel şeylerde şahsa aittir.
E millete ait pek birşey kalmadığına göre
o zaman egemenlik kimindir?

2 yorum:

Elâlemin akıllısı dedi ki...

hoha!
aklım şaştı lan :D

kIrmIzILI dedi ki...

nie be benden beklenmeyecek cümleler değil bunlar :D