15.7.10

aklıma gelen başıma gelmese iyiydi

Neler neler yazasım var blog...
Önyargılar, gerçekleşen önseziler...
Hani birine çok değer verirsin onun olumsuz yanlarını hiç görmezsin ya genelde bu sevgili olur ama bazen çok yakın arkadaştır...
Benimki ikincisi, ama arkadaşlığın süresi aşktan uzundur ya her zaman,
emeği daha çoktur, geçen yıllar, anılar, ne bileyim işte, tamam aşk güzel bir şey olabilir ama
dostluk dediğimiz şey daha başka...

Sonra bir an bir şey olur böyle küçücük bir şey sinek gibi, mide bulandıran...

Yazık olur işte...

Çok yazık olur geçen zamana, verilen değere, her şeye...

Ayyy çok karamsarım blog son 3 gündür, sanki her şey üste üste geliyor...
Mideme sinirden kramplar giriyor, ruhum bedenime dar geliyor, aklıma geldikçe sinirlerim zıplıyor. Ahh benim zıpır sinirlerim...

Böyle konuşmak, bağırmak, birilerinin ağzına sıçmak falan istiyorum, içime attığım her şeyi ama her şeyi suratlarına haykırmak istiyorum ama insani yanım ağır basıyor. Yapamıyorum.

Zaten şu kpss geçti, okul kapalı, evdeyim bütün gün neye kafamı takacağımı şaşırmış durumdayım.Mesela lens sipariş ettim salak doktordan kazık yiyerekten ya uymazsa gözüme acaba adam doğru ölçü aldımı bilmem ne, öteki mal haftasonu gelince yazlığa gidecekmiş bok var gibi, onla bi kavga ettim sinirlen ama edemedim etmedim aslında doğru düzgün üfff...
Sonra kalktım kek yaptım. Güzel olmuş hafif bi kek böyle. ay ben daralıyorum blog.
Zaten gerizekalı bilgisayarım bozuldu babamınkiyle idare ediyorum.üfff.............

Hiç yorum yok: