22.7.10

kendime notlar

-Adamın öküz ya da öküzümsü olduğuna dair bir işaret aldıysan, ondan uzak dur.
-Alışveriş yapmamaya devam et.
-Yemek yapmaya devam et, beceriklisin zahir.
-Herkese inanmaktan vazgeç ama paranoyak olma sakın - hoş değilim ama tedbir olsun-
-Aşk diye bir şeyin olmadığını artık anla.
-Lensler gözündeyken gözündeyken gözlerini kaşımamaya alış!
-Lensleri çıkarıp takmayı öğren...
-Eski sevgililerini msnden silerken engellemeyi unutma.
-Her gün yürüyüşe çık.
-Ona bir daha sakın inanma.-o bir öküz-
-Sahile inince değil evden çıkmadan önce güneş kremi sür.
-Daha çok bloga içini dök, daha çok rahatla.

4 yorum:

kupa kızı* dedi ki...

alışırsın ben alıştım. ama şimdide çıkarmayı unutuyorum. pıı.

kIrmIzILI dedi ki...

ben aldığımdan beri hiç çıkarmadım daha doğrusu denedim ama çıkmıyorlar :/

kupa kızı* dedi ki...

tam ortaya bak o sırada yanlarından tut sık çıkar:D çok güzel anlatırım ldkfkjgf

Kitapkolik dedi ki...

Merhaba. Yeni hayata geçirdiğimiz kitap sitesi projemize renk gelsin diye mini bir yarışma organize ettik. Kitap ödüllü bir yarışma. Yarışmamızı sitenizden duyurarak çekiliş hakkı kazanabilir ve sitemizin tanıtımına destek olabilirsiniz… Yarışma sayfamızın linki: http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-kitap-odullu-yarisma