4.7.10

Lay lay lom bugün pazar

Sevgili blog, bugün pazar bilindiği üzere, tatil -hoş bana her gün tatil ama bunu karıştırma şimdi-
hava sıcak falan böyle güzel epey, tam dışarı çıkıp gezme havası lakin fakat ama ben evdeyim.
Neden mi?
Çünküü kpss ye beş gün kaldı ama sor bana çalışıyor musun diye
haydi sor sorrrr
çalışmıyorum, canım sıkıldı, canım istemiyor.
Böyle iki yatıyom bi soru çözüyorum sonra üç internette bakınıyorum sonra dizi falan izliyorum.
Dizi arşivi yaptım kendime, kpss geçsin diziye vurcam kendimi deli gibi dizi izlicem.
Vampir günlükleri indirdim birkaç bölüm izledim fena değil işte, maksat kafa dağılsın di mi?
Dizi izlerken de ciddi olmanın lüzumu yok her zaman her zaman :)
Sonracığıma 100 questions diye bir dizi başlamış onu da izlemeye başlayacağım zaten daha 6 bölüm yayınlanmış yoksa yayımlanmış mı :/ üff neydi yahu neyse işte anladın sen blog.

Bunun haricinde çevremdeki bazı arkadaşlarım hatta birçok arkadaşım aşk böcüü olmuş durumda, özeniyorum lan :D

Sonraaa hayat boş, eğlen coş felsefesini edinecek kadar zengin bir babam olsaydı ama maalesef değil. O sebeple ben kpss çalış, atan, para kazan felsefesiyle hayatımı sürdürme çabaları içindeyim. Velhasıl kelam yine de hayat boş len eğlenip coşmadan da boş :D

Bunun haricinde demem o ki blog sen bana gurban ben sana gurban
Hadi gel birbirimizi bayramda keselim.

Birde şöyle bir şey oldu bak şimdi, benim canım dışarı falan çıkmak istiyor ama gel gör ki arkadaşlarım hep kpss çalışıyor, len dışarı çıkacak arkadaşım kalmadı iyi mi :D
Neyse şu kpss geçsin bakalım bi neler olacak.
Bir deee ey aşkk nerdesin, saklambaç mı oynuyoruz ne yapıyoruz ?
Biri sana kpss ye kadar say falan mı dedi kardeşim?
Nörüyozzz bizzz?
Kpss geçsin ondan sonraymış peehhhh salak gıcık ediyor beni :D
O değil de ben çok güzel türk kahvesi yapıyorum test edildi onaylandı, sevindim bunun üstüne en doğalından.

Bak bide ne diyeceğim sana Sıla var ya hani şarkıcı olan yeni klip çekmiş Ozan Doğulu ile birlikte
şarkıyı çok sevdim, sürekli dinleyip duruyorum.
Alain Delonum benim beee modundayım :)

hadi kaçtım ben.öptüm seni. mucksss

Hiç yorum yok: