9.7.10

Yerim seni kpss tabii sen beni yemezsen

Bugün kederliyim, beterim bugün.
Yok lan şaka şaka değilim beter falan. Biraz stres neyim vardı okuttum kendimi, okudum falan geçti iyi gibiyim. Bu arada Mirac Kandilimiz mübarek olsun, hayırlara vesile olsun.

Sonracığıma şafak bir, mübarek gün 10 temmuz geldi bile vallahi, altı ay dört iki bir sıfır derken
te geldi vallada billa napcaz netçeezzz bilemiyorum. Neyse bu sene o mal geri dönse de beni üzmedi en azından bak dedim 48 saat kaldı dayan üzme beni :D hhahaha Öyle de uyuz uyuz söylemlerim oluyor olmuyor değil. Sat malı kaça giderse moduna girdim. Öyle bir mod varmıydı bilmiyorum yoksa da var artık işte her neyse.

Ay yazamıyorum harddisk yanacak korkusu geçmedi, bedava ya beyin yükledim Allah yükledim her şeyi zahhahaha bilgiyi işleme kuramıyla işledim sınavda algıda seçicilik yaparaktan hemen doğru şıkkı seçeceğimm şaka şaka algıda seçicilik o değil aslında :p

Tüyo vereyim size madem gelişimden basit ilkeler hepsi gelecek yine tepkisel koşullanma olsun, edimsel koşullanma olsun, ket vurmalar olsun, sonra ben thorndike bekliyorum etki yasası ya da onun gibi birşey, şu kitaplara yeni soktuları salak kavramlardan çıkmaz gibi bi iki tanesine baktım ben zeigarnik vardı halo horn bak horn neydi unuttum hep popcorn geliyo aklıma ama alakasız çağrışım yapmadı neyse salla gitsin dostum.Rehberlik sorularında cümle sonuna odaklanın canlarım, hep son cümlede dediği yer doğru oluyor, sonraaa ölçmeden çok zor soru beklemiyorum, program geliştirme de sallamayın boş bırakın zira salladıklarımız hep gene yanlış çıkıyor :D

üff yeter :D
Başta kendime,cesetizlerine,mineye,çiğdeme,diğer kankalarıma olmak üzere kpss ye girecek ve çalışmış olan tüm arkadaşlara başarılar ve bol şans dilerim.
Çalışmadan girip sallayanların da tutmasın bari standart sapma yükselsin :D

mucksss :)
özleyin beni şans dileyin

Hiç yorum yok: