26.10.10

ayar bulucu rehberlik olsa?

Böyle bi dengesizlik var ruhumda he sor bana yeni bir şey mi diye?
Tabii ki değil. Benim doğam bu adaş, ruh halimin ayarları bozuk.
Bir bakmışsın aman sabahlar olmasın cıstık cıstık yapalım diyorum,
10 dakika geçmiş bi köşede oturmuşum, yakmışım sigaramı, hüzünlenmişim...

Hani kırmızılının genel hali neşelidir, hüzünlüdür, depresiftir, öyledir, şöyledir diye bir durum söz konusu değil maalesef.

Kırmızılının genel hali ayarsızdır.

He dengeli davrandığım ve istikrarlı olduğum yegane konu ise birini gerçekten sevmemdir.
Lakin bunun hakkında şu anda konuşmak istemiyorum.

Gel gelelim bugün gel olmadı yarın gel ya da hiç gelme.

sen gelmezsen ben hiiiç gelmem bunu da unutma.

kpss yede 4 gün kaldı, giriş belgemde geldi sonunda bugün lakin tüm yakın arkadaşlarımdan uzakta giricem sınava böhüüüü

Birdee bugün yeni kitaplarım oldu mutlu oldum en doğalından...

Aslında iyiyim ama bi yanım hala mal, itiraf ediyorum.

Hiç yorum yok: