22.10.10

hööyytttt

heeyy bloggg ben burdayım valla bak benim ölmedim yaşıyorum
tabii kpss çalışan bitkisel insanlar için yaşıyor fiilini kullanabiliyorsak.
şimdi biliyorsun ki lanet kpss iptal edildi haftaya pazar yine sınav var malum
parçalıyorum kendimi çalışırken demek isterdim ama epey büyük bir yalan olur.
he parçalamak istediğim bazı insanlar var tabii öküzlere insan diyorsak o ayrı mevzu konuyla bağlantısı yok şimdi.
seni açtığımdan beri kpss kpss deyip duruyorum eminim sen bile atansa da kurtulsam len moduna girmişsindir, o sebeplen pek yazmıyorum bu aralar.
bu arada kış geldi mutsuzum. üşümeyi hiç sevmem. o koca kabanları kazakları hiç sevmem ve yurdumun kuzey batısında yaşadığımdan o balkanlardan gelen soğuk hava var ya hani hep önce bize uğruyo. e hal böyleyken benim evden çıkasım gelmiyor tabii. asosyal oldum blog gene.

bilirsin ben pek hayal kurmam ama atanmaya taktım, doğu bile yazıp gidebilirim. alışveriş merkezi olmasa da artık internetten alışveriş yaparız ne yapalım :D
heuheuehe bak kız kısmısı böyle işte alışveriş yapmak için atanmayı düşünüyor :p
şaka bir yana yaş oldu 25 artık kendi düzenimi kurmam lazım zira babamda bıktı benden
bak telefonum bozulup duruyo almıyor yeni atan al dedi. düşün yani durum o derece vahim.

sonra ben yeni diziler izlemeye başladım. hele bir true blood var vampir dizisi süper yani ama +18 söylemeden edemicem sen sakın izleme blog, daha yaşın kaç başın kaç?

sonracığıma düzenli olarak izlemeye devam ettiğim, himym var big bang var bide gossip girl var tabii lakin o bu hafta yayımlanmadı çok üzüldüm öyle böyle değil çok yani.

bide ezel vardı izlerdim ama kıvaççığımı öldürdü ya ezel yüreğim kaldırmıyor artık onu da,
hangi insan evladı kıyar kıvança böhüüüü

blogg blogg atansamda kendime gelsem artık. çok daralıyorum ben yaa.
hava da soğuk sokağa çıkınca üşüyorum falan. kpss den sonra şöyle bi gezmelere gitsem falan ne kadaa iyi olacak anlatamam. bide sayısal oynasam altı çıksa gidip alışveriş falan yapsam o daha süper olacak ama oynamak zor geliyor.

velhasıl kelam.
özledim seni blog.
özledim seni kendim...

2 yorum:

Şirvan dedi ki...

Umarım bu sınav senin için iyi olur da atanırsın. Kendini çok özletme. Bloğu da ihmal etme. İyi çalışmalar...

aksilaz dedi ki...

yaşa, varol kırmızı