2.11.10

bir kpss masalının daha sonuna geldiikkk

bir kpss masalının daha sonuna geldik, bunun benim için son olması ailecek ve sosyal çevremcenek umudumuz, ümidimiz, our hope. falan filan feşkan falanca filanca feşkanca.

evet sevgili blog, kpss yine rüzgar gibi geçti.
te o kulağımın tepesinde senelerdir çıkarmadığım küpemi bile çıkarmama neden oldu.
ve evet arada kalıp değiştirdiğim tüm sorular yine yanlış çıktı.
sorular iptal edilen sınavdan kolaydı bu sebeplen herkesin yani tanıdıklarımın eğitim bilimleri netleri uçtu coştu cozuttu vb. şeyler yaptı.

velhasıl kelam benim puanım taş çatlasn 2 puan belkim yükselir çok bişey değişeceğini hiiçç ama hiççç zannetmiyorum.

şu durumda kadroluda 26 açarsam bi ihtimal
dağ başını dumanın aldığı,
gümüş derenin durmadan aktığı,
ücra bir köye kasabaya atanma ihtimalim söz konusu.

kadrolu olmazsa sözleşmeli alım yapılırsa onda olur diye umuyorum.
lakin bunlar boş laflar haftaya 11 kasım günü açıklanacakmış puanlar sözde
o zaman anlarız nolcam netcem falan işte.

amaannn ne büyük stres bu yaaa
dünden beri başım çatlayacak gibi ağrıyor
apranax içip duruyorum.
sinirden kronik baş ağrısı sahibi oldum aq.

bunun dışında saatler yine geri alındı
6da eve geldim bildiğimiz gece olmuş len nasıl bi saçmalık bu
insan accık memleketindeki kız kısmısını düşünür yani!!!

bide blog şöyle bişi daha oldu
boşluğa düştüm len bildiğin
bugün kalktım hayatta bi amacım yok :D
len dedim napsam netsem falan
kalktım banyo ettim, manikür yaptım, en sevdiğim kırmızı ojemi sürdüm
sonra makyaj yaptım giyindim süslendim püslendim bu cümlede virgül kullanmadım
vee çıktım gezmelere,
küçük yer avantajı tüm arkadaşlarım oradaydı ne güzel be kontör falan gitmiyo haberleşmek için
hahahahhaha
bi gidiyorum herkes orda oluyor :D

sonracığımaa sonrası yok blog zaten artık bizi okuyan falanda yok hahaha

bak bu şarkı çok güzel
hadi dinleyelim :)
http://fizy.com/#s/1aixwe

6 yorum:

Hayat Belki Bazen dedi ki...

Umarım iyi bir sonuç alırsın ve tüm bu strese değmiş olur. Üzgünüm elimden gelen sadece ummak:) Dün sınavın yapılış şekliyle ilgili (girişte ve sınavda yapılan uygulamalar vs) bir çok yazı okudum. Yeterince küçük düşürücüymüş sanırım olanlar.Umarım bunlara tekrar maruz kalmazsın.2 umma hakkımı burda kullandım, şimdilik benden bu kadar:) Güzel günler dilerim!

kIrmIzILI dedi ki...

edirne'de girdim ben sınava, bizim burda öyle aşırı şeyler olmadı, bazı yerlerde alyanslarını bile çıkarttırmışlar ya...
çok iyi bir sonuç beklemiyorum açıkçası ama ucundan kıyısından atanacak kadar alsam kafi :)
teşekkür ederim, güzel günler hepimizin olsun :)

Çakma Çalıkuşu dedi ki...

okula gitcem, giderayak okudum, bk atma lan. okuyoz :d:

kIrmIzILI dedi ki...

tamam abla afedersin. bağırma bana.

Şirvan dedi ki...

Umarım iyi bir sonuç alırsın. Ben kaldım sanırım dağ başını duman alan bu yerde bir yıl daha. Seni de beklerim hatta:))

kIrmIzILI dedi ki...

tamam şirvan bekle geliyorum yanına :D
yalnız kalmam bari oralardaa :)