3.11.10

kronikleşen baş ağrısı...

günler geçip gidiyor blog ama bide gel bana sor nasıl geçiyor.
kronik baş ağrısıyla!
e bu da biraz zorluyor beni haliyle...
ben anladım ki sıkıntı, stres, sinir bende baş ağrısına neden oluyor...
dün akşam tam normale dönmüştü kafamın o dayanılmaz ağrısı yattım uyudum diyemiyorum
zira yattıktan 15 dakika sonra o dehşet uğultuyu duydum sonra yatak neyim odadaki her bişey sallanmaya başladı, veee bu benim hissettiğim ilk deprem olduğundan inanılmaz korktum, şok geçirdim, oturdum ağladım falan. kötüydü be. uyuyamadım 7' ye kadar sonra dalmışım kardeşimin yanına yattım zaten... 11de anam sağolsun karnım acıktı kalk kahvaltı edek deyip uyandırdı beni.
zonklayan kafamla bişey yiyemedim gerçi. ayy bok gibi bi gündü. sonra sıkıldım daraldım falan evde gideyim bi hava alayım dedim, midem bulandı deli gibi. neyse sağ salim eve döndüm,
yattım dinlendim falan hap neyim içtim, biraz daha iyiyim...

şok üstüne şok yaşıyorum blog, önce kpss, üstüne deprem...
yarın sırada ne var bakalım gerçi Allah beterinden korusun...

Haberlere de uyuz oldum zaten İstanbul sallanmışmış len biz sallandık burda beşik gibi, dibimizde oldu deprem, İstanbul'da ne kadar hissedilmiş olabilir ki. töbee estağfurullah.

Urfa da deprem olsa bunlar deprem İstanbul' u korkuttu derler. Bi İstanbul var malum memleketimde... Allah Allah yaaa bak gene sinirlendim.

Şu kpss ye de uyuz oluyorum feci şekilde. Hayatım o dandik sınava bağlı ne kadar hoş.
Devletlüm ne derse o olacak. ba ba baaa.... Haftaya açıklansa şu puanlar rahatlasak biraz demek isterdim ama tercih dönemi ve atamaların yapılmasını beklemek kanımca daha büyük stres yaratacak. Hayır alcam başımı gidicem şimdi uzak diyarlara, mutlu olmak bir hayal ama bari iyi kalabilmeyi başarabilirsem ne ala...

Bide şey yapmayı düşünüyorum arkadaşlarımın olduğu yerleri yazarım doğudan, bari yanlız kalmam gidince... Bide ben arkadaş konusunda pek bi seçiciyimdir :p öyle herkesle muhattap olamam baby. ruhum darallarda blog. anam kızıyo bana. yeter artık kendine gel diyo ama yaş oldu 25 yolun yarısı eder, biz daha ne iş ne güç ne sosyal güvenlik sahibi olamadık...

Hayat zor bişey blog ama kpss daha zor...

4 yorum:

aksilaz dedi ki...

Sıkılma bu kadar kırmızı. Hayat zor ve kpss bu zorlugun en kolay kısmı bile sayılabilir.

Dozi dedi ki...

yaş oldu 25 yolun yarısı eder, biz daha ne iş ne güç ne sosyal güvenlik sahibi olamadık...

Aynen. :( Bu arada geçmiş olsun...

kIrmIzILI dedi ki...

@aksilaz

evet haklısın ama bu aralar benim için ve benimle birlikte yaklaşık 300bin öğretmen adayı için en zor kısım kpss...

kIrmIzILI dedi ki...

@dozi

valla bizim bu halde olmamıza sebep olanlar utansın!
onca sene boşuna okuduk gibi...