5.11.10

Kız kısmısı dediğin ezan okudumuydu eve girer!

Hürmetli devletlüm,
buradan kız kısmısı temsilcisi olaraktan sana sesleniyorum,
ZATEN GÜNDÜZLERİN KISA OLDUĞU KIŞ GÜNLERİNDE SAATLERİ NE DİYE BİR SAAT DAHA GERİ ALDIĞINI ANLAMIYORUUUZZZZZ!!!!!!

asosyal olasım geliyo hani gelmese de oluyorum zahir, zaten sevmem kışı bide erkenden gece oluyo evet bak akşam falan demiyorum, bildiğin gece oluyor.
misal bugün eve geldiğimde saat 6 idi ve kapkaranlık gece vaktiydi bu ne ulan!
Ben yazın 6da evden çıkardım peehhh ne kadar güzel günlerdi onlar!!!

bak şimdi arkadaşlarım hep çalışan insanlar biz buluşana kadar saat 4'ü geçiyor, hadi bakalım 5 oldumuydu hava başlıyo kararmaya daha 5i 20 geçe ezan okuyo beee.

Malum kız kısmısının eve giriş saati akşam ezanı ile doğru orantılı!

Hayır erkenden gece olmasının tredaş haricinde kime ne yararı var onu anlamış değilim!!!
Birde tabii dizi sektörüne yarıyo :p
Bunun dışında kışın saatlerin geri alınmasının bana göre bir faideli yönü yok.
Israrla karşı çıkıyorum seneye ileri alın saatleri kışın geri değil :p

Kapişşşş???

4 yorum:

Çakma Çalıkuşu dedi ki...

telifimi istiyorum. ? :)

kIrmIzILI dedi ki...

yok sana telif melif :p
esinlendim ben baby aynen geçirmedim :p

Karakutu dedi ki...

delisin sen ya :) bi de burayı düşün 4te ezan okunmakta. gündüzü hiç yaşamıyoruz. kendimi de 2 saat geri aldım 4te kalkarsam gündüzü tüm haşmetiyle yaşamış oluyorum. tabi kalkarsam..:)

kIrmIzILI dedi ki...

yahu orda arayıp ev gel hadi diyecek anne yok kiii başındaa :)