5.11.10

Kız kısmısı dediğin ezan okudumuydu eve girer!

Hürmetli devletlüm,
buradan kız kısmısı temsilcisi olaraktan sana sesleniyorum,
ZATEN GÜNDÜZLERİN KISA OLDUĞU KIŞ GÜNLERİNDE SAATLERİ NE DİYE BİR SAAT DAHA GERİ ALDIĞINI ANLAMIYORUUUZZZZZ!!!!!!

asosyal olasım geliyo hani gelmese de oluyorum zahir, zaten sevmem kışı bide erkenden gece oluyo evet bak akşam falan demiyorum, bildiğin gece oluyor.
misal bugün eve geldiğimde saat 6 idi ve kapkaranlık gece vaktiydi bu ne ulan!
Ben yazın 6da evden çıkardım peehhh ne kadar güzel günlerdi onlar!!!

bak şimdi arkadaşlarım hep çalışan insanlar biz buluşana kadar saat 4'ü geçiyor, hadi bakalım 5 oldumuydu hava başlıyo kararmaya daha 5i 20 geçe ezan okuyo beee.

Malum kız kısmısının eve giriş saati akşam ezanı ile doğru orantılı!

Hayır erkenden gece olmasının tredaş haricinde kime ne yararı var onu anlamış değilim!!!
Birde tabii dizi sektörüne yarıyo :p
Bunun dışında kışın saatlerin geri alınmasının bana göre bir faideli yönü yok.
Israrla karşı çıkıyorum seneye ileri alın saatleri kışın geri değil :p

Kapişşşş???

3.11.10

kronikleşen baş ağrısı...

günler geçip gidiyor blog ama bide gel bana sor nasıl geçiyor.
kronik baş ağrısıyla!
e bu da biraz zorluyor beni haliyle...
ben anladım ki sıkıntı, stres, sinir bende baş ağrısına neden oluyor...
dün akşam tam normale dönmüştü kafamın o dayanılmaz ağrısı yattım uyudum diyemiyorum
zira yattıktan 15 dakika sonra o dehşet uğultuyu duydum sonra yatak neyim odadaki her bişey sallanmaya başladı, veee bu benim hissettiğim ilk deprem olduğundan inanılmaz korktum, şok geçirdim, oturdum ağladım falan. kötüydü be. uyuyamadım 7' ye kadar sonra dalmışım kardeşimin yanına yattım zaten... 11de anam sağolsun karnım acıktı kalk kahvaltı edek deyip uyandırdı beni.
zonklayan kafamla bişey yiyemedim gerçi. ayy bok gibi bi gündü. sonra sıkıldım daraldım falan evde gideyim bi hava alayım dedim, midem bulandı deli gibi. neyse sağ salim eve döndüm,
yattım dinlendim falan hap neyim içtim, biraz daha iyiyim...

şok üstüne şok yaşıyorum blog, önce kpss, üstüne deprem...
yarın sırada ne var bakalım gerçi Allah beterinden korusun...

Haberlere de uyuz oldum zaten İstanbul sallanmışmış len biz sallandık burda beşik gibi, dibimizde oldu deprem, İstanbul'da ne kadar hissedilmiş olabilir ki. töbee estağfurullah.

Urfa da deprem olsa bunlar deprem İstanbul' u korkuttu derler. Bi İstanbul var malum memleketimde... Allah Allah yaaa bak gene sinirlendim.

Şu kpss ye de uyuz oluyorum feci şekilde. Hayatım o dandik sınava bağlı ne kadar hoş.
Devletlüm ne derse o olacak. ba ba baaa.... Haftaya açıklansa şu puanlar rahatlasak biraz demek isterdim ama tercih dönemi ve atamaların yapılmasını beklemek kanımca daha büyük stres yaratacak. Hayır alcam başımı gidicem şimdi uzak diyarlara, mutlu olmak bir hayal ama bari iyi kalabilmeyi başarabilirsem ne ala...

Bide şey yapmayı düşünüyorum arkadaşlarımın olduğu yerleri yazarım doğudan, bari yanlız kalmam gidince... Bide ben arkadaş konusunda pek bi seçiciyimdir :p öyle herkesle muhattap olamam baby. ruhum darallarda blog. anam kızıyo bana. yeter artık kendine gel diyo ama yaş oldu 25 yolun yarısı eder, biz daha ne iş ne güç ne sosyal güvenlik sahibi olamadık...

Hayat zor bişey blog ama kpss daha zor...

2.11.10

bir kpss masalının daha sonuna geldiikkk

bir kpss masalının daha sonuna geldik, bunun benim için son olması ailecek ve sosyal çevremcenek umudumuz, ümidimiz, our hope. falan filan feşkan falanca filanca feşkanca.

evet sevgili blog, kpss yine rüzgar gibi geçti.
te o kulağımın tepesinde senelerdir çıkarmadığım küpemi bile çıkarmama neden oldu.
ve evet arada kalıp değiştirdiğim tüm sorular yine yanlış çıktı.
sorular iptal edilen sınavdan kolaydı bu sebeplen herkesin yani tanıdıklarımın eğitim bilimleri netleri uçtu coştu cozuttu vb. şeyler yaptı.

velhasıl kelam benim puanım taş çatlasn 2 puan belkim yükselir çok bişey değişeceğini hiiçç ama hiççç zannetmiyorum.

şu durumda kadroluda 26 açarsam bi ihtimal
dağ başını dumanın aldığı,
gümüş derenin durmadan aktığı,
ücra bir köye kasabaya atanma ihtimalim söz konusu.

kadrolu olmazsa sözleşmeli alım yapılırsa onda olur diye umuyorum.
lakin bunlar boş laflar haftaya 11 kasım günü açıklanacakmış puanlar sözde
o zaman anlarız nolcam netcem falan işte.

amaannn ne büyük stres bu yaaa
dünden beri başım çatlayacak gibi ağrıyor
apranax içip duruyorum.
sinirden kronik baş ağrısı sahibi oldum aq.

bunun dışında saatler yine geri alındı
6da eve geldim bildiğimiz gece olmuş len nasıl bi saçmalık bu
insan accık memleketindeki kız kısmısını düşünür yani!!!

bide blog şöyle bişi daha oldu
boşluğa düştüm len bildiğin
bugün kalktım hayatta bi amacım yok :D
len dedim napsam netsem falan
kalktım banyo ettim, manikür yaptım, en sevdiğim kırmızı ojemi sürdüm
sonra makyaj yaptım giyindim süslendim püslendim bu cümlede virgül kullanmadım
vee çıktım gezmelere,
küçük yer avantajı tüm arkadaşlarım oradaydı ne güzel be kontör falan gitmiyo haberleşmek için
hahahahhaha
bi gidiyorum herkes orda oluyor :D

sonracığımaa sonrası yok blog zaten artık bizi okuyan falanda yok hahaha

bak bu şarkı çok güzel
hadi dinleyelim :)
http://fizy.com/#s/1aixwe