12.1.11

yep

Bugün düne göre biraz daha iyiyim aslında, en azından bugün hiç ağlamadım :)
1 saatlik bi telefon terapisi, ve feysbukta bir arkadaşın 2 saat boyunca beni güldürmeye çalışma çabaları olumlu sonuç verdi :) Gecenin sonuna doğru gerçi sabah olmak üzereydi kahkaha bile attım yani o derece! :)

Yine de tekrar kpss çalışmaya hazır hissetmiyorum kendimi ben... Sanırım bikaç güne daha ihtiyacım var, şöyle iyice ben kendime geleyim ben epey uzaklaşmışım anlaşılan...

Biraz bekleyip kaldığım yerden devam ederim...

Ya da bir değişiklik yapıp kpss için eskiden yapmadığım bir şeyi yani Türkçe testlerini çözerek başlayabilirim, yeniden...

Bide sanırım çekirdek yemekten vazgeçmem lazım :D bu yaştan sonra sivilce çıktı suratımda :p
ayıp ettim kendime!

Neyse çok plan yapmayacağım ben ya, önümüzdeki 6 ay için tek planım deli gibi kpss çalışmak ve batıya atanacak kadar puan alabilmek!
Bu sebeple eyy aşk benden uzak dur!
Uyarıyorum bak seni sakın kpssden önce karşıma çıkayım deme bozuşuruz!
Çoook ciddiyim öyle böyle değil!

Hiç yorum yok: