17.2.11

hop dedik

Hani pazartesi gecesi yazdım ya ben iyiyim falan filan.
Sabah uyandım böyle bi güzel sonra dedim haberlere bakayım nette,
anam bakmaz olaydım.
Sayın Milli Eğitim Bakanımız Nimet Çubukçu açıklama yapmış
alım falan olmayacak öğretmen adaylarını boşuna ümitlendirmeyin demiş.
Tenk yu nimet abla çok tenk yu veri maç hatta o derece yani.
Sonuç itibariyle dün yine kötü bir gün geçirdim, sonra üç beş arkadaşım dışarı çıkmışlar oturmuşlar kapuçino içiyorlarmış amaçsız amaçsız gel hemen dediler bak sipariş veriyoruz yok dedim beni aşar öyle kapuçino falan söyleyin adam gibi bi kahve içelim :D

Bak yine saçmalamaya başladım sanane ama ben ne içmişim işte can sıkıntısı blog böyle bir şey.
Velhasıl kelam günün olayı ben gidince masanın camının ortadan çat diye çatlaması oldu bildiğin tam benim önümden çatladı cam yahu! Nasıl bi negatif enerjiyle doluysam artık camlar bile dayanamıyor bana artık...

Bende dedim ana bana kurşun döktür bişe yap çok fena nazara geldim, lakin o kadar bahtsız bir insanım ki ben onu bile halledemedik bugün artık haftaya bakalım kısmetseydi.
Şimdi birileri diyecek yok ne nazarı yok ne kurşunu falan demesinler annem ben kafaya koydum psikolocik rahatlayacağım işte bunda ne kötülük var :D

Neyse sonra kpss ye bi yerden tekrar başlamak konusunda bi şey yaptım aldım mümün sekman amcamın kitabını okumaya başladım "her şey benimle başlar" sonra benimle biter
ayrıca kefenin cebi yok.

Sonracığıma ben bi araba istiyorum. Rengi kırmızı olsun. Modeli spor olsun. Öyle çok pahalı bişey olması şart değil ama benim olsun. Bide lpg li olsun tabii benzin pek pahalı, arabam olur benzin alamam falan ayıp olur yani.

Sonracığıma, iyiymişim gibi yapmaya devam ediyorum işte.
Başka ne yapabilirim ki yaşamaya devam etmek için...

Bide yok işte. hayatımın tek anlamı yine yeniden kpss çalışmak.
1 net daha fazla olsaydı şimdi atanmıştım
gel de sövme arkadaş ya...

Neyse bakma böyle saydırdğıma sen :D
iyiyim ben iyiyiimmmm


Hiç yorum yok: