20.2.11

uyusa da büyüse

Alışveriş yapmayı seviyorum, alışveriş yapmak bana neşe veriyor, beni mutlu ediyor, yüzümü güldürüyor falan.

Kırmızı en sevdiğim renk ama en çok siyah giyerim.

Bazen beni aşırı derecede uyuz etseler bile teyzelerimi seviyorum, kuzenlerimin çoğunu da ama hepsini değil.

Kız kardeşimi özledim...

Çok uzun bir aradan sonra bugün elime ilk defa kpss kitabı almayı başardım hatta soru falan çözdüm matematikten lakin şu "temel kavramlar" konusu ile ciddi sorunlarım var ama matematikçilerden artık bana bi anlatmalarını rica ederim onlar da anlatıversinler canım arkadaşız neticede... Aslında tek bi matematik öğretmeni arkadaşım var hatta o da arkadaşım değil, arkadaşımın arkadaşı ama üfff neyse ya bulurum ben bi yolunu...

Uykumu hala bir düzene sokabilmiş değilim, geceleri uyuyasım gelmiyor teyyy saat 4e kadar falan. kayda değer bir şeyde yaptığım yok öyle nette falan konuştuğum kimseler de yok lakin yatamıyorum bir türlü hoş yatsam bile uyuyamıyorum zaten asıl sinir bozucu olan o.
Mesela geçen gece 2 falandı yattım uyuduğumda saat 3,30 a geliyordu. dön dur deli dana gibi yatakta, çok gıcık çoookkk....

Bu arada içimdeki bunalmalar geçmek bilmiyor...

Hiç yorum yok: