5.2.11

yok yok benden mümin-e sekmanımsı bişey olmaz

pek bi sıkıntı var içimde şu günlerde...
Özel bir nedeni de yok tamamen duygusal :p
Aslında dışarı çıkıyorum falan hatta geçen gün teeyy liseden ve üniden biricik arkadaşım geldi kaldı falan bizde ei oldu ama işte o gitti fena oldum ben :)
Gerçi bu sıkılmak öyle bir sıkılmak da değil nasıl anlatsam bilemedim bak şimdi...
İçim sıkılıyor, düşünmeye korkuyorum çünkü düşündükçe daralıyorum,
ruhum bedenime dar geliyor ve blog kilo almakla çözülmüyor bu sorun,
misal geçen sene ben 8 kilo aldım sonra zor verdim anca 6 ayda verdim işte yazın normaldim neyse ki çok şükür Rabbime.
Kilo konusunda her kadın kadar takıntılıyım ben ya da belki biraz daha fazla :D
Neyse ya nerde kalmıştık, sıkılıyorum ben blog.
Yaş 25 hatta 26 desem yeri var artık ama yok hayır yani benden.
Ne iş var, ne para var, ne aşk var, ne de otomobilim var. Ve en kötüsü otomobilim yook.
Ben otomobil istiyorum blog! Misal dün eve yürümek zorunda kaldım ve şapkamı da evde unutmuşum, 0 derece soğuklukta -bak bile bile sıcaklık demiyorum 0 ulan suyu donduruyo işte- yürüdüm eve kadar veeee nolduuu sinüslerim manyadı te böle kafam kalkmadı ağrıyo hala he diyeceksin ki bu saat olmuş yatsana be insan ama uykum işte mal benim, alıştı şimdi tam 3 oldu muydu geliyo... neyse benim biyolojik saatim garip işte açıklamayacağım şimdi.

Velhasıl kelam sıkıldım. sıkıldım. sıkıldım. sıkıldım. sıkıldım.

Yakın zamanda kişisel gelişim kitapları okumaya başlayabilirim falan sonra adeta bir mümin sekman misali yazılar yazarım burda.

her bi şey-sıkıntı- benimle başlar
her bi şey-sıkıntı- benimle biter
her bi şey-sıkıntı- benim içimde
kişisel ataleti-sıkıntıyı- yenmeli
limit sizsiniz -yani limitsiz sıkıntı sizin-
içinizi ısıtacak-sıkacak- öyküler

falan filan feşkan feşmanca filanca falanca o değil de doğrusu acaba falan mııı yoksa filan mıı
hatta birde felan diyenler var onu garipserim gökhana gökhen ya da ona benzer bişey diyenleri garipsediğim gibi.

Şimdi mesela şu başarı öyküleri falan var ya onları okudukça kendime uyuz oluyorum ben.
La insan bi hırs yapar bişey yapar dimi
amaca bak aq memur olmak. peehhhh
bide zengin koca bulayım bari üstüne derdim lakin kocayı buldum da zenginliği noksan kaldı :p
zaten kafam bi milyon olmuş sıkıntıdan geçmişle kafayı bozmuş durumdayım.
Sorun kimsede değil blog asıl sorunlu olan benim.
Ahanda yazdım buraya işte.
Sorunluyuummm
"sorunluysanız sorun sizsiniz"
ben anca böyle bir kitap yazarım
"öküz çekiyorsanız asıl öküz sizsiniz"
bu da fena gelmiyor kulağa

Sonracığıma "banyodaki çeşmenin şofbeni bozulan evdeki kızın dramı" var bide
ama bunu yazarsam tiki, concon, falan filan derler bana diye korkuyorum lakin söylemeden edemeyeceğim soğuk kış günlerinde sıcak su candır. Bir an önce şofbenimizin servisten gelmesini diliyorum bak tam şu anda yoksa el felci geçirebilirim zira alışmadık elde soğuk su durmazmış.

bunun dışında geçen gece oturdum ayakkabı kutularını eski dergilerden böyle çok mükemmel fotoğraflar olan sayfaları kesip onlarla kapladım çok fenalık oldu acayip güzel bak yarın unutmazsam foto çekip koyayım blogcuğuma ama unutabilirim kuvvetle muhtemel zira yarın için bir çok insan benle görüşmek istedi ama ben ama ben nereye yetişeceğimi şu esnada bilmiyorum. Sabah ola hayrola artık. bakalım nasip kısmet falan işte.

Bide böyle kötü bişeyler oluyor ya da hiçbişey olmuyor ya hani -bakınız şu günlerde ben-
deriz ya nasip, kısmet, hayırlısı.... Ayyyy nefret ediyorum bazen şu 3 kelimeden cidden ya böyle isyan edesim geliyor falan. Zaten ben artık ümidi kestim bu hayatta beni güzel şeylerin falan bulacağını düşünmüyorum... O kadar şanslı bir insanım işte ben...
üffffff ay daraldım bunaldım gene bak yazmam daha da uyku saatim de geldi zaten gidiyorum ben!!!

2 yorum:

Profösör dedi ki...

sayfamda bir kitap tanıtımı var. Bütün sıkıntıları aşabiliyorsun onu okumakla. Bir disiplin oluşuyor. Merak edersen bir kahve ısmarlarım bloğumda..

kIrmIzILI dedi ki...

bahsettiğiniz kitabı yıllar önce okumuştum türk kahvesi tadında bir kitap gerçekten, bulabilirsem yeniden okusam iyi olur sanırım, teşekkür ederim.