15.5.11

eksen kaydı artık mayıs aslında mart!!!

Şu günlerde enteresan bi ruh halindeyim. böyle bi dalgınlık, bi sakarlık falan söz konusu...
Her bişeyi döküyorum, elimden düşürüyorum kırıyorum falan filan. Mallık diz boyu yani.

Şu tercih mevzuu vardı işte canımı sıkan napsam netsem doğu yazsam mı yazmasam mı falan filan.
3 gün boyunca kafayı sıyıracak konuma getirdi beni. pek bi zormuş hakikaten...
Ama sonunda kararımı verdim... Bakalım artık neresi gelecek onu da buradan 1 haziranda açıklarım kısmetse...

Sonracığıma asıl canımı sıkan konu yalnızlık.
Kanımca şu eksen kayması mevsimlerin değişmesi falan gerçek.
Şahsen mart ayının artık mayıs olduğunu düşünüyorum.
Mart kedileri gibi olmamın sebebi bu olsa gerek :p

Yani yalnızlık tabii problemdir insanın hayatında ama böyle havalar güzelleşti,
güneş insanın içini ısıtıyor, gökyüzü mavi ahh bulutlar ne kadar da güzeller, kuşlara bak hele cıvıl cıvıllar maşallah...

Bir de bana bak...
yalnız, bitap, yorgun...

Ama en fenası tüm yakın arkadaşlarımın sevgilisi var :/
Evleniyorlar, nişanlanıyorlar ya da evlenmeyi düşünüyorlar...

Bide annem var tabii işte bi sevgilin yok diye ezmeler, laf sokmalar, kızım yaşın kaç oldu demeler falan-yaşımda 25 yani- hoş annem demese bile sinirim bozulmaya başladı kendi kendime.
la o kadar bet aptal falan mıyım ben yaa....
Vallahi sıkıldım yalnızlıktan :(
Tez zamanda hayırlı bir kısmet inşallah...

Hiç yorum yok: