8.5.11

Güçsüzlüğün gücü adına!!! :)

evet evet o güçlü kadın benim işte...
yıkılmadım, ayaktayım, dertlerimle yüzgöz durumdayım.
hatta ve hatta zaman akıp geçiyor ama bana niyeyse çok uzun geliyor, enteresan bi şekilde zaman kavramımı yitirmiş gibiyim. bi cumartesi pazarı var işte ondan emin olabiliyorum. diğer günlerin birbirinden farkı yok pek. kitap okumuyorum. film izlemiyorum. müzik dinlemiyorum. tv dizilerini de izleyemiyorum sıkıldım hepsinden. elin gavuru dizi yapar bölüm geçtikçe heyecanlı olur falan insan merak eder, bizim türkler dizi yapar bölüm geçtikçe bayar ayy bitse de gitse falan der insan yani, öyle değişik bi durum. hayatımda aşk yok, hatta abartmıyorum hoşlantı beğenme falan ona benzer bişey dahi yok. bu da ilginç bir deneyim oluyor benim için. gün geliyor aynaya bakıp ayyy ne betim diyorum, gün geliyor giyinip süsleniyorum vaayyy ne güzelim diyorum falan.
bi ayarsızlık mevcut tabii var yani yok değil...

bilindiği üzere tabii atama bekleyen bir örtmen adayıyım ben kısmetse bu atamada olacak gibi ama şu kontenjanlar açıklansın hele ben diyeceğim size olacak diye inşallaahhhh :)

beklemek zor ama valla ya, sabrediyorum etmiyo değilim ama zor yani...
bide ayakkabı krizlerine girdim içimde sürekli bi ayakkabı alma istemi var ama bak öyle böyle değil bi sürü bi sürü ayakkabı almak istiyorum lakin işsiz bi şahıs olduğumdan ayda bi çift aldırabiliyorum anamgillere. neyse buna da şükür tabii :D

sonracığıma niye yazmıyorum len ben bloguma ayıp ediyorum bak yaa valla billa.
ama hep monoton hep sıradan ya ne yazsam nasıl anlatsam bilemiyorum bak valla ondan yazmıyorum...

gerçi geçen gün domates çorbası yaptım pek güzel oldu bak ellerime sağlık ohhhh
bide harika salatalar yapıyorum ben yahu ben yaptımmıydı salatayı hemencik bitiveriyo :p
işin sırrı nar ekşisinde :p en sevdiğim bişey nar ekşisi özellikle salataya inanılmaz tat veriyor.
ohh ne güzel oldu yedik bitti :D

sonracığıma işte bizim hep gittiğimiz bi park var ondan da sıkıldım gidesim gelmiyor,
periyodik aralıklarla eski sevgilimle aynı yerde karşılaşıyoruz var bişe orda ama neyse bakalım. karşılaşmasak iyi ne bok aramaya geliyosa buraya zırt pırt la burası benim git kendi evinde otur be adam uyuz etme beni. aaaaaaa kızıyorum ama!!!

alışveriş yapmak istiyorum.
dikiş dikmeyi öğrenmek istiyorum azıcık biliyorum aslında kendimi geliştirmek istiyorum.
bikaç şal daha örebilirim, itinayla çeyizlere nişan bohçalarına şal örülür.
sabah erken kalkmak istiyorum ama yapamıyorum bi türlü bak saat gene 3 oldu hoş erken yatsam da erken kalkamıyorum, bünyede bi arıza var...

bunun dışında kırmızılı cephesinde yeni bir şey yok...
dantelde örüyorum sahi arada bu özünde yeni sayılmasa bile sizin için yeni :)
saygılar efendim, iyi pazarlar....

ayy sahi bide sabah oldumuydu yarın olacak ya yarın belkim falcıya gideriz biz :D
ola ki gidersek anlatırım bak neler dediğini, sözüm olsun :)

Hiç yorum yok: