12.5.11

kaybedenler kulübü veee yolcudur abbas bağlasan durmaz :)

Hepimiz bu gizli kulübün üyesiyiz aslında, içten içe gizlice...
hep diğer yanda bıraksakta kaybettiklerimizi, unutmaya çalışsakta, bilinçaltımıza bile değil defolup bilinç dışımıza gitsinler diye uğraşsakta, kaybettiklerimiz de kalır işte hep bi parçamız olarak...

Gecenin bu saatinde kendimi yapayalnız hissetmem, aslında dünyadaki en doğal şeylerden biri di mi?

Durup durup gözlerimin dolması, böyle ağlamaklı olmam hatta bazen ağlamam...
İnsani davranışlar bunlar...

Yalnız bir hatun kişiliğin davranışları...

Gecenin bu saatlerinde uyumalı aslında insan, yoksa böyle melankoliğe bağlar işte...
Ahh be kızım ben sana diyorum işte erken yat erken kalk kim kazanmış kötülükten?
Ayy pardon ya iyilik yap iyilik buldu o aman her neyse işte,
zaten karaciğer kendini gece 00.00-3.00 arası yeniliyormuş benim karaciğerde fenalardadır kesin te allaam nasıl bi insan evladıyım ben böyle yahu. yat işte uyu insan gibi ama olmazzz illa gece yarıları geçecek sabahlara kadar lak lak yapcam falan filan feşkan.

bu arada başlığa gelince ben bu gece kaybedenler kulübünü izledim ve genel olarak beğendim,
izlemek isteyenlere duyurulur ailecek falan izlemeyin erotik sahneler var.

Şu "sigaramın dumanı da dumanıııı yoktur aman o yarin imanıııı" cover yapmışlar çok muhteşem olmuş aga dinleyip dinleyip duruyorum. şiddetle tavsiye ediyorum bu öyle bi şey ki tavsiyeme uymayana şiddet uygulayarak falan dinletebilirim. öyle bi şey yani...

bu arada iyi bir haberim var kısmetse inşallah 1 haziranda devletim kadrolu öğretmeni olacağım sonunda... ama bu da ayrı stresli heyecanlı bir süreç bakalım yurdumun neresine çıkacak tayinim :) bizim buralarda kalma ihtimalim çok düşük bari istanbul olsun diye dua ediyorum ama tabii en önemlisi neresi en hayırlı bi yerse orası olur inşallah, kısmet bakalım deyip son noktayı koyuyorum :)

ayyy sahi ben falcıya gittim geçen gün neler dediğini yazacaktım sözde bak hemen özet geçeyim.
- yakınlara atanacaksın ankarayı geçmez dedi.
-eski sevgilinle barışacaksın dedi kahkaha attım gülme çok kesin söylüyorum dedi kıçımla güldüm, zira karşılaşınca yolda selam bile vermiyoruz birbirimize... :D
-iyi niyetlisin, temiz kalplisin falan dedi bilüüz dedim.
-bikaç kötü bişey söyledi onları söylemek istemiyorum burda.

Neyse fala inanmaa falsız da kalma demişler ama daha da fal falan baktırmam ben ya.
öyle işte...

hadi ei sabahlar blogum.

Hiç yorum yok: