30.12.11

yıl yeniymiş sözüm ona...

Geçen yıl 31 aralık günü sözleşmeli atama sonuçları açıklanmıştı...
Önümdeki on onbeş kişi vardı ve ucundan atanamamıştım...
Ne çok üzülmüştüm... Ağla ağla, depresyona gir...
Sonra ocak ortasında bi arkadaşın doğum gününde epey göbek atmıştık da kendime gelmiştim...
Atama olacak diye haber gelmişti şubat başıydı... Buna rağmen gidip yeni test kitapları alıp, oturup çalışmıştım, bütün konuları bitirmiştim hatta matematikten olayı abartıp 3 kitap falan çözdüm.
Pişman değilim bugün olsa yine oturur çalışırım boşuna olduğunu bile bile...
Nisan ayıydı 30.000 alım olacağını öğrendiğimde hatta babaannemler bizdeydi çok net hatırlıyorum... Ne çok sevinmiştim... Önümde kimse yoktu ve kesin atanacaktım. Nitekim öyle de oldu her ne kadar doğuya gelmesi çok istemesem de yazdığım 4 tane doğu tercihimden ilkine geldim... Evet şimdi 22. tercihimin olduğu şehirdeyim ne kadar ironik aslında 22 plakalı şehirden kalkıp 22.tercihine gelmek... Ve arada 2000 km var...
Alıştım mı buraya? Sanırım hayır... özellikle bünyem hiç alışamadı, sürekli hasta oluyorum ve benim gece yarısı gidip acilde serum yemem benden başka kimsenin umrunda değil... En yasal hakkım olan rapor hakkımı kullanmam bile gözlerine batıyor... Sanırsın ki her hafta rapor alıyorum yatıyorum... Hoş öyle yapsam daha değerli olurdum ama yapamıyo insan işte...
Sesim kısıkken hiç çıkmazken gidip fısıltıyla ders anlatmamdan kime ne ki di mi?
Doktora gitme hakkım yok çünkü benim. Robotum ya ben hastalanma hakkım hiç hiç yok...
Daha geleli buraya kaç ay oldu ki bir anda 2000 metre yüksek bi yere geldim, bunun biyolojiye etkisini bilen yok zira onlar öğretmen değiller onlar buralılar. Bense yabancıyım sadece, nasılsa geri dönecek bi yabancı... O yüzden etsinler edebildikleri kadar laf... Allah büyük... Herkesten çıkar nasılsa, etme bulma dünyası... Müdür yardımcısının 1.5 ay izin alıp hacca gitmesi en doğal bi durumken, öğretmenin 2 gün rapor alması yadırganıyo burda... işte böyle benim memleketim.
işte böyle öğretmen olmak... Bunları yaşayacağım varmış herhalde, çok istedim ya atanmayı herkes gibi... Başa gelen çekiliyor işte... Ne desem boş... Kendimi üzdüğümle kalıyorum hasta olmanın kahrı yetmez gibi annemden uzakta...

2 yorum:

Karakutu dedi ki...

oy kuzuuuum. kıyamam sana ben ya nasıl da içlenmiş dertlenmiş. ee millet izinlerle hacca gidiyor sevap pointlerini yükseltiyor sen habire yat :) onu bunu bırak ben de gitmedim bugün. hadi sen alışamadın benim kaçıncı yıl oldu her kış aynı terane, yan geldim yatıyorum.
keyfine bak, hiçbir durum kalıcı değil.

Yasemin dedi ki...

Ohhh harika .. paylaşımlarınız için teşekkürler... :)