26.1.11

İşsizseniz oturun tv izleyin! oh yeah baby!!! :)

-Bizim banyoda böyle mini bi şofben vardı ellerimizi yıkarken kullandığımız işte o bozulmuş ya çok koydu valla kış günü o buz gibi suyla haşır neşir olmak unuttuğum bir duyguymuş bir an önce tamir olsa da bitse bu çile...

- Benim üniversiteli bi kız kardeşim var bunlar geldiler bizim burda kısa film çektiler, ama bizimki artizz olmayacakmış, neyse canım sahne arkası da olur yani, gideri var.

-Dün geceden beri kar yağıyor, bunun haricinde ben cumartesiden beri hasta yatıyorum, ama o salgın olan grip değil bana bulaşan ben kendim ettim kendim buldum kendim üşüttüm baya baya kafayı üşüttüm hemde sağdan sağdan böyle değişik oldu. Burnum böyle sağdan sağdan sızlayıp akıyor adeta bozuk musluk gibi, sağ bademciğim şişmiş ve bu sağ kulağıma ağrı yapıyor, sağ gözüm hapşırdıkça yaşarıyor, ağzımı böyle tam ortaya bölmüş gibi düşün sağ taraftaki dişler sızlıyor falan... İlginç yani ne diyeyim, sen sağ ben selamet...

-Şimdi bilindiği üzre ben atanamayanlardan kırmızılı! Lakin nedense ilham gelmiyor hala kpss falan çalışmıyorum, içimde bir umut var birde his var çok yakında bir atama daha olacak ve ben atanacağım, hele bide kadrolu atanırsam on numara olur bak hakikaten zira kpss çalışacak gücüm, kuvvetim, takatim, isteğim, şevkim vb. şeylerim kalmadı benim.

- Bilindiği gibi dizilere sarmış durumdayım hâlâ bilmeyenler varsa da öğrensinler bir zahmet, veee size yorumları yapacağım şimdi vallahi bak reklamlardan sonra falan değil hemen şimdi.

1- Öyle Bir Geçer Zaman ki: Bu diziyi izleme sebebim hemen hemen herkes gibi Küçük Osman hayır Osman zaten 6 yaşında dizide başka Osman yok neden herkes -ben dahil- "küçük" sıfatını kullanıyor anlamasam da çocuk şeker bişey ya ondan başladık izlemeye ama mübarek dizide dram hak getire yani ilk üç beş bölüm ağla ağla 2 saat amaneeyy gözlerim şişiyordu vallahi ama artık alıştım drama hem baktım gördüm saçmalamaya başladılar falan bide tabii benim ufak kardeşim var hani -bak küçük demedim ufak dedim- benle paso dalga geçiyor arkadaşlarıma falan anlatıyor işte ablam hep ağlıyor diziyi izlerken de bilmem ne hahahha modunda bende inat ettim ağlamıyorum... Zaten bu aralar böyle bi garipleşti dizi ya da ben sıkılmaya başladım bilemiyorum işte öyle bir geçsin zaman diye izliyorum çekirdek ve çay eşliğinde.

2-Yahşi Cazibe: Bu diziyi izleme sebebim ufak kardeşimdir ama matrak dizi hani saçmalasa da gülüyoruz biz özellikle ke-mal abi deyişi var orda bi elemanın evet evet güldürüyor, gideri var işte can sıkıntısı falan gidiyor yani arada.

3-Çocuklar Duymasın: Hee siz diyeceksiniz ayy yok artık bu dizide izlenir mi falan ama şu yeni dünürlerin diyaloglarına hastayız ailecek vuvuzela nurten falan hahahah gerçi çarşamba akşamları muhteşem yüzyıl var herkes onu izliyor lakin benim odamdaki tv geceleri show tv göstermiyor niye diye sormayın sakın cidden bilmiyorum ben gündüz ayna gibi fakat gece yok işte yooookkkkkk

Başka da dizi falan izlemiyoruz sanırım diyecekkeennnn annemin son dizisi

4- Adını Feriha Koydum: iyi hal ettin be kadın diyesi geliyor insanın :D neyse üşenmedim baktım feriha ferah demekmiş yani adını ferah da koyabilirmiş birde sevinçli demekmiş hatta sevinç falan da koyabilirmiş ama koymamış o ferihayı tercih etmiş, olmuş hadi olmuş tamam.
Bu güzel kızımız malumunuz bir kapıcı kızı lakin çok fakir bunlar, şimdi aslında genel olarak kapıcılar o kadar fakir değil bi kere adam Etiler gibi lüks bir semtte çalışıyor kirası yok, yakıtı yok, elektriği suyu yok falan, karısı sürekli evlere temizliğe gidiyor nerden baksan günlüğü 150 lira o semtlerde, oğlan çalışıyor falan bi kızceğize şöyle fiyakalı bir cep telefonu alamıyorlar...
cimri bunlar cimri çocuklardan paraları saklıyorlar, kesin bak diyeyim ben size... Kızımız da madem o kadar yüksek puan aldı niye özel üniversitede burslu okuyor onu da anlamadım gerçi git kardeşim devlet üniversitesine... Neyse... O değilde senaryoyu benim mantıklı açıklamalarıma göre değiştirseler diziydi konuydu kalmaz puahahhaha Aman banane be izlemeyeceğim işte hıhh

5- Deniz Yıldızı: hahahha bunu da izliyorum evet deniz malın önde gideni tam bi gerizekalı, mert desen enteresan insan ama gözleri güzel hoş kızan, yiğit var bi tane amannn düşmanımın başına vermesin Allah, mehveş var tam çatlak ona hastayım heuhehe, bi tane banu var o da feriha nın başka bi versiyonu ikili hayat yaşıyor işte fakir ama zengin gibi davranıyor sonra banu nun saplantılı nişanlısı ozan var, bide banunun yasak aşkı sevgülüsü melih var o da ozanın kankisi ev arkadaşı falan. ay aman çok karışık bi dizi haftaiçi her gün fox ekranlarında saat 7de haberleri izlemek istemeyen izleyebilir pek tabii.

Evet Nimet Abla sen beni atamadın bak ne hallere düştüm deniz yıldızı falan izliyorum yani o derece... aylaklık zor zahir, çok zor. Depresyona giresim yok işte diziydi falan vakit geçiyor ama daha gündüz kuşaklarına dadanamadım böyle giderse yakında izdivaç programlarını falan izlerim ben. Beklenir yani benden....

13.1.11

Dünya bana güzel :)

İçelim unutalım
teyy teyyyy teyyyy
Çalgılar çalsın göbek atalım
heyy heyyy heyyyyy
evet ihtiyacım olan buymuş
Rakı!!!
İçmek göbek atmak
ohhh sefam olsun :p
Yemişim atamasını
yemişim aşkını
İçtimmiydi benden güzeli yok :)
Dünya bana güzel :) :) :)
İyi ki doğdun canım arkadaşım,
iyi ki bize böyle güzel bir gece yaşattın.
Çok eğlendim çooookkk :)

12.1.11

yep

Bugün düne göre biraz daha iyiyim aslında, en azından bugün hiç ağlamadım :)
1 saatlik bi telefon terapisi, ve feysbukta bir arkadaşın 2 saat boyunca beni güldürmeye çalışma çabaları olumlu sonuç verdi :) Gecenin sonuna doğru gerçi sabah olmak üzereydi kahkaha bile attım yani o derece! :)

Yine de tekrar kpss çalışmaya hazır hissetmiyorum kendimi ben... Sanırım bikaç güne daha ihtiyacım var, şöyle iyice ben kendime geleyim ben epey uzaklaşmışım anlaşılan...

Biraz bekleyip kaldığım yerden devam ederim...

Ya da bir değişiklik yapıp kpss için eskiden yapmadığım bir şeyi yani Türkçe testlerini çözerek başlayabilirim, yeniden...

Bide sanırım çekirdek yemekten vazgeçmem lazım :D bu yaştan sonra sivilce çıktı suratımda :p
ayıp ettim kendime!

Neyse çok plan yapmayacağım ben ya, önümüzdeki 6 ay için tek planım deli gibi kpss çalışmak ve batıya atanacak kadar puan alabilmek!
Bu sebeple eyy aşk benden uzak dur!
Uyarıyorum bak seni sakın kpssden önce karşıma çıkayım deme bozuşuruz!
Çoook ciddiyim öyle böyle değil!

11.1.11

Bir garip kpsszedeyim atanma yolunda...

"Bir garip kpsszedeyim atanma yolunda,
atanamamışım perişanım ben..."

Aslında eğitim-öğretim hayatıyla ilgili takıntıları olan bir insan değilim ben, mesela okulu 7 senede bitirdim öyle aşırı umursamadım, tamam üzüldüm falan bazen kızdım kendime ama beni bunalıma sokacak kadar çok üzülmedim hiç, en fazla 3 gün sürdü üzüntülerim...

Ama gel gör ki atanamamak beni mahvetti...
74,308 le kapadı bizim bölüm benim lanet puanım iste 74,270...
10 gün oldu atamalar açıklanalı ve 10 gündür bildiğin mal modundayım ben...
Çok üzüldüm ya hala çok üzgünüm...
Kendimi işe yaramaz salağın teki gibi hissediyorum oysa son atananla aramda çok bi puan farkı yok di mi?
Ama işte o atandı ben atanamadım, evde oturuyorum hatta oturmuyorum da öğlene kadar uyuyorum sonra kahvaltı ediyorum, dışarı çıkıyorum arkadaşlarımla takılıyorum, eve gel akşam yemeği bi dizi sonra saatlerce nette takılmaca...
Evet gayet mal bir yaşam tarzı bu...

Beş kuruş alacam diye anamın babamın eline bakıyorum bide tanıyanlar bilir, ben babamdan falan para isteyemem hiç, verirse verir vermezse aç sefil gezerim.
Öğrenciyken bile baba param bitti diyemezdim ben, öyle de cins bir insanım.
Neyime güveniyorsam artık...

Neyse işte iyi değilim ben, ve en kötüsü bu aralar iyiymişim gibi de davranamıyorum...
Durup durup ağlıyorum falan, haberleri izlerken bile gözlerim doluyor...

Bloga zaman zaman bunalımlı yazılar yazıp içimi döksem de böyle dönemlerimde genellikle kısa sürede pozitif düşüncelerimle pozitif ruh halime dönmeyi başarabilen ben,
bu kez yenildim sanırım...
Kendime dönmem zor olacak gibi...

pippi gibi dantel örmeye başlayabilirim, ya da erken kalkmayı başarabilirsem dikiş kursuna gitmeyi düşünüyorum, etek falan dikerim bari kendime bir gün atanırım umudu ile...

Saygılar efendim...

1.1.11

ne alakası var!

2010 bana baya bi girdi,
2011 e ben girmek istiyorum.
hadi bakalım kendime bol şans diliyorum!