19.12.10

benzine zam gelmiş, kime ne?

Sevgili blog -bknz bloguyla konuşan yalnız blogger modeli; ben-
heuehehe şaka yaptım şaka :D
Neyse ki yalnız sayılmam şu metropol misali trafiğe sahip ilçemde!
Çok zengin bizim buradakiler valla herkesin altında bi araba sanırsın büyük şehir belediyemiz falan var ama yok işte altı üstü ilçe yani 60.000 nüfusu falan var, bizim ev hadi çarşıya yakın 7 dakika sürüyor yürüyerek minibüse binersen 5 dakika-malum dur kalklar- arabayla gidersende 2 ya da 3 dakika o da tabii yoldan direkt gidebilirsen ama pek mümkün olmuyor, park problemide var burda, vallahi bak ciddiyim. çift yön olan caddeler genelde tek yön kullanılıyor falan filan işte.
Neden bu yazıyı yazdığımı soracak olursan blog sanırım başbakan haklı kriz bizim burayı teğet geçiyor ezelden beridir, haberlerde gazetelerde falan işte benzin şu kadar oldu çok pahalı falan diye yakınıyor insanlar ama herkesin altında arabası var hatta çifter çifter arabaları var insanların, karısının ayrı, kendisinin ayrı, veletlerinin ayrı falan... Ve bu insanların aylık benzine harcadıkları para eminim asgari ücretten fazladır, zira afedersiniz ama kendileri sıçmaya bile arabayla gidiyor denen tipler... İşte ben bu insanlara uyuz oluyorum, yaşadığın şehir zaten küçük bi uçtan bi uca yürüsen maksimum 40 dakika falan sürer -yani sanırım hiç denemedim ama neyse karıştırmayalım bunu- hadi biraz uzak yerlere eyvallah git arabanla tamam bişey demiyorum ama zaten çarşının göbeğindeki evinden yürüyerek 5 dakika sürecek iş yerine arabayla gitmenin mantığı ne? Biri bana bunu açıklasın! Ayy sinirim zıpladı yine, 60bin nüfuslu şehirde özellikle kışları hava gereğinden fazla kirliyse ve nefes almamı zorlaştırıyorsa, normal aslında! Herkes-hepimiz- kendimizi düşünür olduk, kendi totomuzun rahatını...

Bugün şehrin az dışındaki alışveriş merkezimsi bi yer var oraya gittim minibüsle tabii-zaten şahsıma münasır bir arabam hatta ehliyetim dahi yok- park yerinde tek bir arabalık dahi yer yoktu, herkesin ellerinde poşetler dolu, burger king tıka basa dolu falan, iyi dedim hoş, şehrim kalkınıyor, kalkınsın tabii iyidir.

Yazıma burada son veriyorum aslında dahası var gerçi ama annem geldi ve tüm konstantrasyonum alt üst oldu bağlayamayacağım bir yere şimdi :)

Sii yaa bloggg, kiss you!