31.1.19

Alışverişsiz bir ay

Evet alışveriş yapmadan 1 ayı tamamladım. Tebrikler ben! Gerçi zorunlu harcamalar (anne,araba, kedi, kardeşler) istediğimden fazla oldu ama kendime hiçbir şey almadan bir ay geçirebilmeyi başardığım için mutluyum. Daha iyisini yapabileceğim konusunda kendime güvenim iyice geldi. Hadi bakalım 2019 şahane bir yılsın :)
Bu resimdekiler belediyenin giysi ve ayakkabı bağış kutusuna gidenler... Aslında hepsi çok yeniler ama giymeyince evde sadece fazlalık oluyorlar maalesef. Sanırım ayıklayacak giysi kalmadı ama evime dönünce yine bir şeyler ayıklarım muhtemelen. Böyle fazlalıkları görünce de insanın sinirleri bozuluyor, resmen para ziyanlığı olan alışveriş anlayışımla geçen yıllara ve harcadığım boşa giden parama çok üzülüyorum. Neyse zararın neresinden dönsem orada kâr başlar diye kendimi avutayım bari.
Evet bu resimde görülen 200 küsur kitabı halk kütüphanesine bağışladım... Liseden ve üniversiteden kalma çoğu. Böyle görünce insanın gözüne gerçekten çok fazla görünüyor. Kitap almak da ayrı bir hastalık türü zaten, tamam okumayı gerçekten çok seviyorum ama şu an kendi evimde üşenmedim saydım 100 tane okumadığım kitap var maalesef...Annemlerin evinde ise benim okumadığım ve okuyabileceğim kaç kitap var henüz saymadım, açıkçası saymaya da korkuyorum :) Çok kitap annem! Onların hepsini okumadan kitap almamaya karar verdim, hatta keşke kütüphane alışkanlığım olsa... Gerçi kütüphanelerde benim okumak istediğim kitaplar olur mu gerçekten bir fikrim yok bu konuda, onu artık evde var olan kitapları okuyup bitirdikten sonra düşünürüm. Ocak ayında 12 kitap okumuşum, bugün 31 OCak ve ben 13. kitaba başladım ama bu akşam evde olmayacağım için bitirebileceğimi sanmıyorum. Böyle ite aklımda kendi evimle ilgili birkaç fikir var, onları evime gidince kafamda iyice şekillendirip yazarım. İnsanın sadeleştikçe sadeleşesi geliyor. Hoşçakal Ocak, fena bir ay sayılmazdın. 10 üzerinden 7 veriyorum :)

Hiç yorum yok: